Joc: consciència fonològica- Sons

Aquests sons els fem servir a l’aula per pràcticar la consciència fonològica amb els infants. A la meva escola fem aquesta activitat al mati. A mida que van arrivant i estreuen la jaqueta i deixen la bosseta van seient a la rotllana amb un coixí, agafen un conte i el miren. Seguidament, passem llista dels nens i nenes que estan a l’escola i els que no han vingut  i expliquem el conte de la setmana. I per finalitzar el bon dia, fem els exercicis de consiciència fonològica i cantem alguna canço.

Joc: Quins sons escolteu? (tanqueu els ulls i escolteu…)

Espai Art (dibuix)

A l’escola encara no hem introduït els recursos TAC, ja que la majoria d’alumnes encara estan adaptan-se perquè anteriorment no han anat a la llar d’infants.

A l’aula tenim l‘espai d’Art on els nens i nenes poden dibuixar, pintar, crear, manipular amb diferents materials: plastidecors, plastilina i ceres.

Els infants poden anar a l’espai i treballar lliurament 🙂

Expressió artísitca (Maria)

Context Escolar

Context escolar

Benvinguts/des!

Aquest curs 2018-19 he anat a parar a una escola del municipi de Palafrugell, anomenada Escola Carrilet.

Aquesta és una escola pública, situada a Palafrugell (Baix Empordà), en el barri de la Sauleda. Al centre de la Costa Brava.

És un centre complert de dues línies que acull més de 400 alumnes distribuïts en dos grups de cada nivell. Hi ha un equip cohesionat, amb objectius compartits, idees comunes i desitjos de fer créixer una bona escola pública. L’escola dóna molta importància a les relacions entre famílies, barri, poble, entitats…

Actualment, sóc co-tutora de P3B, però estic a les dues aules d’aquest nivell. Tenim 16 i 17 alumnes, ja que és una escola de màxima complexitat i a les aules hi ha diversitat d’alumnat. Treballem per ambients d’aprenentatge i a través de projectes-reptes, a infantil concretament realitzem algunes propostes dins els ambients.

Qualsavol dubte podeu consultar la pàgina web de l’escola: https://sites.google.com/a/xtec.cat/escola-carrilet1/