Symbaloo

Seguint amb la idea de l’article anterior, “descobreix la imatge amagada en aquest trencaclosques”, pensem que és interessant i útil que pugueu tenir accés al conjunt d’adreces web amb les que treballem l’anglès a Educació Infantil.  D’aquesta manera, els vostres infants podran tornar a compartir amb vosaltres els aprenentatges que han fet a l’escola. I la manera en la que ho farem serà a través de l’aplicació Symbaloo, que permet organitzar i classificar enllaços web en forma de botons. Aquests botons s’organitzen per colors, que al mateix temps signifiquen temàtiques diferents. Simplement clicant el botó desitjat, se us obrirà la pàgina web.

Us convidem a fer-ne un bon ús!

Vivències a l’escola

Aquesta galeria vol ser un recull de moments i activitats que reflexen i són una mostra de com viuen l’escola els vostres fills i filles: de com creen i expressen la seva idea del que configura el món, de com van coneixent el seu cos i les seves possibilitats, de com interactuen amb els seus iguals, de com viuen les tradicions populars,…

Nueva imagen
Big crocodile (aiguada i dibuix fet amb ceres). Miquel Ruiz (P5).
Nueva imagen (3)
Circuit lliure (sessió de psicomotricitat).
IMG_5015
Fent nusos (sessió de psicomotricitat).
Nueva imagen (1)
Massatge per relaxar el cos després del moviment (sessió de psicomotricitat).
IMG_5220
“Four little fishes” basats en la cançó “Ten little fishes swimming in the sea” (Deu peixets nadant al mar). Creats pels infants de P5.
IMG_5226
“Colouring Easter eggs” (pintant ous de Pasqua) amb els infants de P5.

Blog d’Educació Infantil

Les mestres d’Educació Infantil us volem donar la benvinguda al nou blog que hem creat amb la finalitat que sigui una “finestra oberta” a la vida de l’aula i de l’escola. El que volem és fer-vos partíceps de les experiències i activitats en les que estiguin immersos els vostres fills i filles, juntament amb la resta de companys. Fer-vos més propers els seus aprenentatges, és fer més significatiu el sentit d’EDUCAR.

I és per això que aquest blog ha de tenir continuïtat  a les vostres llars, sent el mitjà que us vinculi a l’escola i a través del qual pogueu col.laborar amb les vostres aportacions i comentaris.

Us esperem!