Endevina qui sóc!

Els nens i nenes de la classe dels trens saben ja moltes coses! Ho voleu comprovar?

Comencem l’aventura!!!

Benvinguts i benvingudes a aquest nou Bloc! Sóc la Paqui, tutora d’un P4 de l’escola Jacint Verdaguer del Prat de Llobregat. Es tracta d’una escola de doble línia amb uns 474 alumnes aproximadament situada la centre del poble, amb un nivell econòmic mig-baix. La classe és de dimensions reduïdes i està composada per 25 nens i nenes on no apareixen problemes significatius d’aprenentatge, tret dels derivats per la manca de dicció i vocabulari, cada vegada més habituals en aquestes edats des de l’inici de l’escolaritat.

Aquest any la canalla ha decidit que serien la classe dels trens, donat que al poble el tren sempre ha estat un mitjà de transport molt utilitzat i, a més, fa dos anys que gaudeixen d’una línia de metro que enllaça amb el tranvia. És normal la motivació que presenten envers aquest tema.

Espero que aquest bloc ens faci ajudar @ls nostr@s alumn@s en l’assoliment dels seus aprenentatges. Estarem en contacte!