SEMINARI – LA INCLUSIÓ DIGITAL EN ED. ESPECIAL

SEMINARI XARXA SUPORT INCLUSIÓ :

Inclusió Digital – alumnes amb NEE

tellagami

El següent SEMINARI en XARXA que dona SUPORT a la INCLUSIÓ vol compartir en grup el tema de la Inclusió Digital amb l’alumnat de NEE.

Es tracta d’un espai cooperatiu, de suport i reflexió sobre com las TIC i les TAC poden potenciar les possibilitats d’aprenentatge i participació de tot l’alumnat. Es treballen temes relacionats amb aprofitar les tecnologies per proporcionar continguts en múltiples formats, fer propostes d’esenyament obertes i flexibles, fomentar el treball col·laboratiu entre iguals, … en definitiva, personalitzar els entorns d’aprenentatge per tal que tots els alumnes puguin tenir èxit i aprendre junts a l’aula.

A més, pretén fomentar el treball en xarxa entre docents amb l’objectiu de compartir propostes educatives, activitats, projectes, materials i recursos que promoguin l’ús de les tecnologies a l’aula, per tal de poder atendre a la diversitat de alumnat.

Publicat dins de Activitats educatives, Aplicacions, APP's, Diversitat, Educació Especial, Educació Infantil, Educació Primària, General, Inclusió Digital, Recursos TIC, Recursos WEB, TAC, TEA, TIC, Trastorns Diversos | Deixa un comentari

HOLA MÓN DIGITAL !

Portafoli

La TECNOLOGIA forma part del nostre dia a dia. Es possible que no recordis com era la vida abans de l’arribada dels smartphones, el món digital ens canvia el nostre futur…

En un temps de canvi educatiu, en Educació Especial també cal avançar i arriscar-se. La competència digital avui dia és molt important ens ajudarà a construir i aconseguir un procés d’ensenyança – aprenentatge paral·lel a les noves necessitats socials – educatives de l’actualitat. L’àmbit de l’Educació Especial queda inclòs.

Innovem, reflexionem junts, trobem la manera de ser competents…!

Junts, acompanyats aprenem millor els nostres aprenentatges, compartir és guanyar.

Junts farem el camí, treballem en equip, ens trobarem a la XARXA…!!

Reflexions Curs Portafolis Digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

Publicat dins de Activitats educatives, Aplicacions, APP's, Diversitat, Educació Especial, Educació Infantil, Educació Primària, General | Deixa un comentari

RECULL DE RECURSOS TIC / ALUMNES NEE

bluebot

Recursos TIC específics per l’alumnat amb NEE –

L’assoliment de la competència digital de l’alumnat amb NEE i la igualtat d’oportunitat en l’accés al currículum fa necessari preveure actuacions en els àmbits següents:

• Els equipaments
  • Els continguts digitals
  • La formació del personal tècnic i el professorat, i
  • El suport a l’alumnat, als centres i al col·lectiu de professionals.

image 45

Publicat dins de Activitats educatives, Aplicacions, APP's, Diversitat, Educació Especial, Educació Infantil, Educació Primària, Inclusió Digital, Recursos TIC, Recursos WEB, TAC, TEA, TIC, Trastorns Diversos | Deixa un comentari