EL CICLE SUPERIOR US DESITJA UN BON ESTIU!!!

estiu

6è- COLÒNIES DE SISÈ

Ja les tenim aquí! Esperem que el temps ens acompanyi amb un bon SOL!!!

Ens podreu anar seguint aquí i podreu veure les diferents fotos que anirem penjant a la carpeta que tenim compartida.

1- Ja hem arribat!!! Tot a punt per fer el primer bany!!!

2- Famílies! Estem fantàsticament bé…! Tenim apartaments, el lloc és preciós, ha fet un dia magnífic… Avui per començar hem nedat una mica a la piscina, ens hem tirat pel súper tobogan i hem anat a dinar. Quina gana que tenien! A la tarda hem fet kayac i jocs a la platja.

3- Quin dia més remullat! Al matí uns hem començat fent un passeig i alguns bots amb el xurro mar endins i els altres snorkel. Després ho hem fet a l’inrevés. L’aigua estava… Bé, cadascú ha tingut la seva impressió jejeje! A la tarda tir amb arc i immersió a la piscina! Hem respirat sota l’aigua!!!

4- L’últim dia hem fet un passeig en vaixell amb visió submarina fins a Tossa, on hem fet una petita visita i una gimcana pel poble.

5è i 6è Funkids

Avui 5è i 6è hem anat a l’Auditori de Girona a veure Funkids.

Ens han tocat diferents cançons de Jazz, ha sigut molt divertit perquè anaven barrejant les diferents peces de Jazz amb els diferents tipus de Dansa Urbana com: El Break Dance, Popping, Hip-Hop, etc…

Els Funkids han fet una col·laboració amb els Brodas Bros, han ballat de meravella i un d’ells ha fet un mortal sobrepassant a 4 nens.

Tots ells tenien molt de TALENT!!!

Per cert, aquest dissabte 18/3/2017 ens han convidat a una funció al Parc Migdia.

6è- SORTIDA AL VOLCÀ DE MONTSACOPA

img_2014La zona volcànica de la Garrotxa té un valor natural molt important. Hem visitat el Volcà Montsacopa, un volcà de tipus estrombolià de molts anys d’antiguitat.

Hem gaudit d’un dia espectacular!!!

DIJOUS GRAS

ELS ALUMNES DE 5è I 6è… CELEBREM DIJOUS GRAS!

El passat 23 de febrer, aprofitant que era el dia de Dijous Gras, els alumnes de cicle superior vam fer una sortida de tot el dia al Castell de Sant Miquel.

Va ser una sortida molt especial, ja que no anàvem sols… sinó que els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de “Conducció d’Activitats al Medi Natural i Urbà” de l’Escola Vitae ens feien d’acompanyants.

De bon matí a l’escola, ens vam separar en sis grups d’alumnes barrejats de les quatre classes de 5è i 6è. Després, els alumnes del cicle formatiu es van repartir entre els sis grups. Dos o tres d’ells ens van acompanyar fent de monitors, mentre els nostres mestres els avaluaven la tasca i també seguien el recorregut del grup amb nosaltres.

Va ser molt divertit conèixer aspectes del nostre entorn: monuments arquitectònics importants com l’Església de Sant Pere de Galligants, elements de la natura com el Riu Galligants i petites rieres que hi desemboquen, i els diferents tipus de cartells que vam trobar per la Vall de Sant Daniel (orientatius, informatius, indicadors…).

Després d’unes quantes pujades i d’haver parat a esmorzar, vam arribar al Castell de Sant Miquel. Allà vam jugar a un joc que ens havien preparat i ens vam acomiadar d’aquells monitors tan simpàtics que ens havien acompanyat.

Els alumnes de l’escola i els mestres vam dinar i, un cop vam haver descansat una mica, vam començar a baixar per un camí diferent.

Vam arribar a l’escola molt cansats… però al mateix temps, molt contents d’haver gaudit tots junts d’aquesta experiència a la natura!!! Esperem repetir-ho ben aviat!!!

MUSICAL “CONTRATEMPS” de 6èB

Els nens i nenes de 6è B hem preparat un musical, inventat per nosaltres mateixos, anomenat CONTRATEMPS.

Ens agradaria molt que el proper dia 1 de febrer a les 20h  del vespre, al gimnàs de l’escola, les famílies de 6è ens vinguéssiu a veure.

Us hi esperem!

copia-de-img_3505

5è i 6è Xerrada d’Internet a l’escola Domeny per a les famílies

Benvolgudes famílies de 5è i 6è, us convidem a:

6è- LLIMONES ELECTRITZANTS

Els alumnes de sisè hem fet un experiment molt divertit!!

Hem aconseguit generar electricitat per encendre un petit led amb l’ajuda de 4 llimones!!!

captura captura

6è- CONNECTOR D’EUROPA

Què passa quan els alumnes de sisè treballen el mapa físic i polític d’Europa juntament amb el tema de l’electricitat?

6è – SORTIDA BIBLIOTECA CARLES RAHOLA

El passat dijous 27 d’octubre els nens i nenes de sisè vam anar a visitar la biblioteca Carles Rahola en motiu d’una exposició del 30è aniversari de la inclusió de Catalunya a la Unió Europea.

Es mostra IMG_0582.JPG.