2a Setmana de la Girona Ciutat Educadora

Des del Consell d’Infants de Girona ens han fet arribar la programació d’actes que tindran lloc aquesta setmana (del 27/11/17 al 03/12/17) dins el marc de la 2a Setmana de la Ciutat Educadora. Us deixem l’enllaç a continuació:

LLIBRET SETMANA CIUTAT EDUCADORA 2017

Publicat dins de Activitats Comunes CS | Deixa un comentari

5è – ELECCIONS DEL CONSELLER/A PEL CONSELL D’INFANTS DE GIRONA

Després de fer dues sessions a l’aula per saber què era el Consell d’Infants i la seva funció, ahir a la tarda, els alumnes de 5è ens vam reunir al hall per escollir els nostres consellers com a representants de 5è al Consell d’Infants de Girona.

Vam constituir la mesa amb la presidenta, el vocal i el secretari i després de les presentacions de tots els candidats i candidates vam votar.

Dels 10 candidats/es, va sortir el conseller N.X i 3 suplents amb igualtat de vots. Vam tornar a votar, en aquest cas a mà alçada, per saber qui d’aquestes 3 persones seria el suplent. Va sortir en F.R.

Esperem fer-ho el millor possible. Moltes gràcies per la vostra confiança.

N.X i F.R consellers del Consell d’Infants de 5è.

El proper dimarts 28 de novembre de 2017, hi haurà l’Acte Institucional de renovació dels membres del Consell d’Infants de Girona, a les 18.30h a l’Ajuntament de Girona (els consellers i conselleres seran convocats abans, a les 17.30h).

Publicat dins de Cinquè | Deixa un comentari

XERRADA CS: importància de l’ús d’internet amb seguretat

Benvolgudes famílies de 5è i 6è, el proper dia dimarts 28/11/17 a les 20h us convidem a la següent xerrada:

Publicat dins de Activitats Comunes CS, General | Deixa un comentari

BENVINGUTS AL CURS 17-18