Bases del XVII Concurs de punts de llibre

Com cada any per aquestes dates, l’Ajuntament de Girona convoca el concurs de punts de llibre, per això us deixem l’enllaç de les bases per a qui tingui ganes de participar-hi.

Recordeu que és voluntari, però nosaltres us facilitarem el material per participar-hi i ens ho podreu entregar com a molt el tard, el dilluns 16 d’abril.

Bases del XVII Concurs de punts de llibre

SETMANA DE LA FELICITAT

Del 16 al 24 d’abril, a nivell de zona (Domeny, Taialà, Sant Gregori), es celebra la setmana de la felicitat.

Es fan diferents activitats al llarg de la setmana i nosaltres estem fent i farem activitats relacionades amb el tema i relacionades amb aquesta iniciativa.

Us deixem l’enllaç a la pàgina web i el díptic informatiu:

2a Setmana de la Girona Ciutat Educadora

Des del Consell d’Infants de Girona ens han fet arribar la programació d’actes que tindran lloc aquesta setmana (del 27/11/17 al 03/12/17) dins el marc de la 2a Setmana de la Ciutat Educadora. Us deixem l’enllaç a continuació:

LLIBRET SETMANA CIUTAT EDUCADORA 2017

Publicat dins de Activitats Comunes CS | Deixa un comentari

5è – ELECCIONS DEL CONSELLER/A PEL CONSELL D’INFANTS DE GIRONA

Després de fer dues sessions a l’aula per saber què era el Consell d’Infants i la seva funció, ahir a la tarda, els alumnes de 5è ens vam reunir al hall per escollir els nostres consellers com a representants de 5è al Consell d’Infants de Girona.

Vam constituir la mesa amb la presidenta, el vocal i el secretari i després de les presentacions de tots els candidats i candidates vam votar.

Dels 10 candidats/es, va sortir el conseller N.X i 3 suplents amb igualtat de vots. Vam tornar a votar, en aquest cas a mà alçada, per saber qui d’aquestes 3 persones seria el suplent. Va sortir en F.R.

Esperem fer-ho el millor possible. Moltes gràcies per la vostra confiança.

N.X i F.R consellers del Consell d’Infants de 5è.

El proper dimarts 28 de novembre de 2017, hi haurà l’Acte Institucional de renovació dels membres del Consell d’Infants de Girona, a les 18.30h a l’Ajuntament de Girona (els consellers i conselleres seran convocats abans, a les 17.30h).

Publicat dins de Cinquè | Deixa un comentari

XERRADA CS: importància de l’ús d’internet amb seguretat

Benvolgudes famílies de 5è i 6è, el proper dia dimarts 28/11/17 a les 20h us convidem a la següent xerrada:

Publicat dins de Activitats Comunes CS, General | Deixa un comentari

BENVINGUTS AL CURS 17-18