BONES VACANCES!

Ja ha arribat el fi de curs i volem desitjar-vos a tots unes bones vacances i un bon estiu. Disfruteu i descanseu, i agafeu forces per al proper curs.

Jornada d’atletisme

El dia 20 de juny tots els alumnes de primària de l’escola ens hem desplaçat fins a les pistes d’atletisme d’Arbeca per fer una jornada d’atletisme, ens ha acompanyat el bon temps i finalment hem marxat tots amb una medalla ben merescuda!.

Publicat dins de General, qui som, sortides | Deixa un comentari

TALLER D’ APICULTURA A LES OBAGUES

El dilluns 10 de juny, els nens i nenes de 6è , hem anat a les Obaques, i hem fet el taller de les abelles.
Hem fet d’ apicultors, i hem descobert moltes coses interessants, de la seva anatomia, la seva manera de viure i d’ organitzar-se , la seva funció pel medi ambient , els productes que ens faciliten etc….

Publicat dins de General, sortides | Deixa un comentari

Sortida a Barcelona

El dijous 30 de maig, els nens i nenes de Cicle Superior, com a cloenda de les sortides relacionades amb el projece del Cinema que hem treballat aquest any a l’ escola, varem visitar l’ Imax, al port vell de Barcelona, i a la tarda tots vam gaudir de la visita i del taller al Museu de la Xocloata.

taula rodona 5è maig 2013

taula rodona 6è maig 2013