5ª sessió seminari TAC Valles Oriental II (Montmeló)

La proposta feta de de l’Àrea TAC per la 5ª sessió del SEMTAC pretenia fer un repàs de la g1Competència Digital de l’alumnat.

Per dur-ho a terme els participants, van treballar sobre els materials que aprofitaven una feina feta pels companys del seminari TAC de Bigues.

Es va informar també de diferents novetats i recursos en l’àmbit de les TAC que es comenten tot seguit:

mSchoools Student Awards. Obertura del termini d’inscripcions. Engloben l’App Education , iniciativa que preten capacitar als alumnes a idear i desenvolupar apps que resolguin problemes quotidians, el Mobile History Maps, enguany vinculat amb un concurs de TV3 i l’Scratch Challenge, nou d’aquest any i adreçat a alumnes de cicle superior de primària.

Eduhack: Programa basat en el Design Thinking que tindrà una durada de 2 anys. Es duran a terme sessions inicials distribuïdes en 4 demarcacions. El Maresme Vallès Oriental estarà inclòs dins la seu de Barcelona. Per participar-hi es podrà fer aportant una proposta o sense, propostes que es pretendrà que quedin emmarcades dins els objectius del Mileni.

Recull d’activitats TAC: Calendari que recull activitats TAC que es considera que poden ser interessants pels centres.

g2

Aquest article ha estat publicat en General, Seminaris TAC, TAC/TIC. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.