Final territorial al Maresme-Vallés Oriental dels IV Jocs Florals

El dijous, 11 de maig de 2017, s’ha fet l’acte d’entrega de diplomes als finalistes dels IV Jocs Florals a la sala d’actes del Tecnocampus de Mataró.

DSC_0067_cPodeu baixar una imatge més gran prement aquí.

Els escollits en cada categoria aniran a la final nacional, i els desitgem molta sort!

Abans de començar, els alumnes de l’Institut Puig i Cadafalch varen interpretar “Memory” i “I’m believer”, dirigits per Maria Loreto.

DSC_0004_cImma Buñuel i Josep Vives van presentar l’acte.

DSC_0020_cSeguidament va donar la benvinguda la directora del Servei Territorial, Carmina Pinya.

DSC_0014_cEn nom del jurat ens va adreçar unes paraules Gemma Artigas.

DSC_0023_cEn acabar l’entrega de premis l’escriptora Lola Casas va dirigir unes paraules per encoratjar a tots els joves poetes i escriptors a continuar treballant i gaudint de la literatura.

DSC_0056_c

En Gonçal Luna ens va parlar de les narracions i com fer-les.

DSC_0021_cPer finalitzar aquesta festa de les arts i les lletres, el alumnes de l’escola Camí del Mig varen interpretar dos temes, un d’ells amb lletra de la Lola Casas.

DSC_0060_c

Aquest article s'ha publicat dins de Impuls a la lectura i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.