Jornades solidàries sobre els refugiats al món a l’institut El Til·ler

L’Institut s’ha adherit a la Xarxa Educativa en Suport a les Persones Refugiades, que ha creat un hàstag per difondre les activitats: #VolemAcollir #EducacioiRefugi .

Seran del 15 al 22 de desembre i es farà un treball de sensibilització amb l’alumnat de 1r i 2n sobre l’Àfrica i l’Amèrica Llatina respectivament. A 3r es treballa l’esclavitud del segle XXI i l’alumnat de 4t realitza el treball de recerca. En tots els projectes treballarem la problemàtica dels refugiats.

L’enllaç al seu web on hi ha la notícia és:

Les jornades solidàries tractaran el tema dels refugiats al món

Tot el treball fet a les jornades l’exposarà l’alumnat a les presentacions del dimecres, dia 22. Esperem la vostra implicació.

Aquest article s'ha publicat dins de General i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.