La màquina de pensar: experiència virtual feta per un alumne de Batxillerat

El CCCB ofereix un recurs educatiu, generat per un alumne de Batxillerat, sobre una exposició.

L’autor és Gerard Cobo, de 2on de Batxillerat de l’INS Vilatzara de Vilassar de Mar. El seu projecte “Realitat virtual: molt més que un entreteniment”, desenvolupa la propostab “La màquina de pensar: experiència virtual”. Aquesta és una eina digital composada per panorames esfèrics de diversos espais de l’exposició amb els quals podrem interaccionar per tal d’obtenir informacions acompanyades d’imatges i vídeos de les obres exposades a “La màquina de pensar: Ramon Llull i l’ars combinatoria”. Està disponible tant en format web (ordinadors) com en format APP (smart phones i tablets).

Aquest article ha estat publicat en Esdeveniments centres, Formació, Innovació Educativa, Recursos. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.