I Jornada formativa de Servei Comunitari

El passat dimarts dia 2 de febrer de 2016 va tenir lloc a l’EOI del Maresme la I Jornada formativa de Servei Comunitari del ST de Maresme-Vallès Oriental.

IMG-20160202-WA0003

El servei comunitari per a l’alumnat de secundària obligatòria (Decret187/2015) és una acció educativa que promou que els alumnes experimentin i protagonitzin accions de compromís cívic, aprenguin en l’exercici actiu de la ciutadania, i posin en joc els seus co- neixements i capacitats al servei de la comunitat.

En aquesta I Jornada hi van participar els instituts i centres que inicien aquest curs la seva formació juntament amb els ajuntaments i entitats del tercer sector que hi col·laboren.

IMG-20160202-WA0008

Els assistents van poder conèixer els fonaments i el valor educatiu del Servei Comunitari i compartir les experiències del desenvolupament d’aquest projecte amb entitats i instituts que ja el duen a terme. Així l’Associació Hàbitats va presentar el seu projecte Rius, el Centre l’Estel  amb el seu alumnat, l’Ajuntament de Granollers i l’entitat Apadis van presentar el projecte Connexió Apadis i, l’institut Celestí Bellera de Granollers va presentar els seus projectes: Estudiem i cuidem el nostre riu!, Participem amb les escoles del barri, Cuidem els animals abandonats i sensibilitzem a la població, Campanya de recollida de joguines i aliments, Veniu a jugar amb nosaltres! i Vine a la sala de lectura del barri!

Aquest article ha estat publicat en Convivència, Desenvolupament centres, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a I Jornada formativa de Servei Comunitari

1. Retroenllaç: I Jornada formativa de Servei Comunitari | Secc...