Concurs d’Apps Mobilitzem la Informàtica

El passat divendres 5 de juny es va celebrar la Jornada de cloenda de “Mobilitzem la Informàtica” al recinte del Tecnocampus de Mataró.

guanyadors_apps

El Departament d’Ensenyament, en el marc de les actuacions del programa mSchool, promogudes per la GSMA (Groupe Speciale Mobile Association) i la Fundació Barcelona Mobile World Capital, va crear una proposta didàctica per a l’assignatura optativa específica d’informàtica de 4t d’ESO: Mobilitzem la Informàtica. L’eix fonamental d’aquesta proposta és un projecte col·laboratiu perquè l’alumnat dissenyés i desenvolupés una app per a dispositius mòbils, integrant els continguts propis de la matèria dins d’aquest projecte.

finalista_1_apps estans_apps finalista_2_apps

En l’acte de cloenda al tecnocampus es van mostrar els treballs dels 24 centres finalistes que optaven als premis de les 4 categories: Oci i gestió personal, Serveis a la Comunitat i Ciutadania, Aplicacions Educatives i Robòtica i Control de Dispositius.

finalista_3_apps finalista_4_apps finalista_5_apps

En les diferents categories que es premiaven enguany s’han rebut un total de 137 treballs i han participat 74 centres educatius amb un total de 517 alumnes.

finalista_6_apps cartell_estans_apps finalista_7_apps

L’acte de cloenda va anar a càrrec de l’Honorable Consellera d’Ensenyament Irene Rigau i del Conseller Delegat de la GSMA John Hoffman.

Podeu consultar el llistat de les app’s premiades i veure amb detall el projecte desenvolupat amb més detall en aquest enllaç.

Aquest article ha estat publicat en General, Innovació Educativa, TAC/TIC, Tecnologies Mòbils. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.