L’Institut Marta Mata (Montornès del Vallès) guanya un premi de Matemàtiques al VídeoMAT 2015

El jurat del vídeoMAT 2015, format per representants del CESIRE del Departament d’Ensenyament, del Museu de Matemàtiques de Catalunya, de la Societat Catalana de Matemàtiques, de la Societat Catalana d’Estadística, de la Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques de Catalunya, del Quèquicom? i l’Info K de TVC, de Cinema en curs, i per persones independents del món de les Matemàtiques i el vídeo, ha acordat concedir un dels premis de la categoria de 1r, 2n i 3r d’ESO a l’Institut Marta Mata de Montornès del Vallès, amb el vídeo “Com és de gran 1 metre cúbic?”

També hem de felicitar l’Institut Marta Mata perquè un altre vídeo realitzat pels alumnes del Projecte ENFOC ha estat premiat en la segona mostra de Curtmetratges de Montornès del Vallès celebreada el passat 16 de maig.

Donem l’enhorabona a tots els alumnes i mestres implicats en els dos projectes!!!

Aquest article ha estat publicat en Audiovisuals, General, Matemàtiques, TAC/TIC. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.