Projecte Col·laboratiu de Georeferenciació en Llengua Anglesa

L’Escola Les Aigües de Cardedeu està realitzant durant aquest curs 2014-2015 un Projecte col·laboratiu de Georeferenciació en Llengua Anglesa. És un Projecte basat en 3 eixos:

Projecte Col·laboratiu: El treball desenvolupat ha posat en contacte dos centres educatius de dos serveis territorials diferents: l’Escola Les Aigües de Cardedeu (del Servei Territorial al Maresme-Vallès Oriental) i l’Escola Pere IV (del Consorci d’Educació de Barcelona).

Projecte Tecnològic: S’estan utilitzant els dispositius mòbils (concretament els Ipads) per treballar la geolocalització des de la plataforma Eduloc.

Projecte en Llengua Anglesa: S’està desenvolupant tot el Projecte des de l’Àrea d’Anglès.

El passat dimarts dia 24 de febrer va tenir lloc la trobada a Cardedeu d’aquestes dues escoles. L’alumnat de 6è de Primària de l’Escola Les Aigües de Cardedeu va preparar uns jocs de pistes en Anglès amb l’App Eduloc, fent servir els Ipads.  Aquests jocs de pistes han permès als alumnes de l’Escola Pere IV de Barcelona conèixer diferents llocs emblemàtics del poble de Cardedeu.  El proper dijous dia 19 de març tindrà lloc la trobada a Barcelona d’ambdós centres (l’alumnat de l’Escola Pere IV està preparant els jocs de pistes per l’alumnat de l’Escola Les Aigües, per tal de conèixer diferents espais del districte de Sant Martí, barri de Barcelona on està ubicat el centre).

Aquí teniu unes imatges de la trobada d’ambdós centres:

georefernciacio_cardedeu_2 georefernciacio_cardedeu_1 georefernciacio_cardedeu_3
Aquest article ha estat publicat en General, Innovació Educativa, Llengües Estrangeres, Tecnologies Mòbils. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.