2a sessió STAC 14-15 del Vallès Oriental III

Data: 24 de novembre de 2014

1- Tema XTEC:

Cercar, seleccionar, transformar, difondre i compartir continguts a la xarxa

2- Tema competencial: Temporització de les competències digitals

Document compartit de seqüenciació d’habilitats TIC ( com arxiu excel)

Models i propostes de programació/seqüenciació de Continguts en Competències Digitals

Equips de treball per cicles

3- Informacions:

– Presentació de material per part de Ro-botica

– Les impressores 3D

Catàleg TIC: s’ha enviat correu als centres educatiu amb data 21/11/2014 notificant l’apertura de l’aplicació des del 24/11/2014 fins al 15/12/2014. Els centres poden fer comandes d’equipament TIC amb cost i a càrrec del centre, és a dir hauran de pagar la factura associada a la petició. El pagament es farà efectiu una vegada el centre hagi rebut el material. El manteniment, fins el 2020, i IVA està inclòs en el preu.

Impressió: amb data 19/11/2014 els centres van rebre una notificació amb els preus, quotes per perfil, etc. relacionat amb el nou servei d’impressió. Aquesta notificació no té res a veure amb catàleg TIC. L’objectiu d’aquesta informació és el de proporcionar al centre uns indicadors per calcular de manera aprox. la quota del centre així com el preu per ampliacions futures una vegada desplegat el servei ( Blue_Box + equips_multifunció + instal·lació + formació ).

4- Pràctiques de referència:

• L’Escola Collaso i Gil, del Raval de Barcelona, ha fet un projecte amb scratch on els alumnes del CS de Primària han treballat endevinalles, jocs de camins i laberints, geometria  i han inventat jocs per als alumnes d’EI i CI: https://sites.google.com/a/collaso.net/programem/collajocs
  • Trailer books: són anuncis sobre llibres que s’utilitzen per motivar la lectura de l’alumnat, realitzats amb diferents suports (càmera fotos, tauletes…) i tècniques audiovisuals (aplicacions: Power Point, Movie Maker, Stop Motion, I Movie, etc.). Podeu trobar mostres fetes per alumnes al següent link: http://blocs.xtec.cat/bibliopalma/2014/03/23/els-de-sise-fem-trailer-books/

Aquest article ha estat publicat en Seminaris TAC, TAC/TIC. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.