El teu punt de vista pot canviar el món

128px-Perlshaper_orthographic_example1.svgEl Festival de Clipmetratges de Mans Unides és una activitat d’Educació per al Desenvolupament amb la qual es pretén sensibilitzar l’alumnat sobre la pobresa, el subdesenvolupament, la fam, les desigualtats i les seves causes. En aquest sentit l’ESC Àngela Bransuela de Mataró amb els meus alumnes han realitzat un clip-metratge per participar al concurs de Mans Unides: “El teu punt de vista pot canviar el món“. Fent-lo han pogut reflexionar molt sobre el nostre món i les formes que tenen al seu abast per poder canviar-lo i fer-lo millor.

Enllaç per visualitzar el vídeo.

Aquest article ha estat publicat en Escola inclusiva, Esdeveniments centres, Recursos, TAC/TIC. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.