Projecte Comenius a l’escola Joan Sanpera

L’escola Joan Sanpera i Torras, de les Franqueses del Vallès va tenir uns convidats molt especials durant la setmana del 11 al 17 de novembre d’aquest any 2013: els seus socis del projecte Comenius, que durant 5 dies van gaudir de totes les activitats que els havien preparat.

Podeu veure un petit reportatge de la càlida acollida institucional durant la seva visita a l’Ajuntament del municipi. (http://votv.xiptv.cat/les-franqueses-del-valles/capitol/alumnes-i-mestres-de-quatre-paisos-europeus-visiten-les-franqueses#.UoppQ3CM4Fc.blogger)

Aquests projectes, contínuament ens demostren la importància de la motivació en l’aprenentatge dels nostres alumnes, així com en els mestres participants.

Des de la Secció dels Serveis Educatius volem felicitar a l’escola Joan Sanpera i Torras per la magnífica organització i la seva iniciativa de viatjar amb alumnes tant petits. Esperem que aquest projecte només sigui l’inici de molts altres!

IMG_1053

Aquest article s'ha publicat dins de Esdeveniments centres, General, Innovació Educativa, Llengües i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.