1a Sessió STAC 13-14 del Vallès Oriental II

El passat dia 28 d’octubre vam fer la primera sessió del Seminari TAC del CRP de Montmeló, al Vallès Oriental II.

Aquest curs som 30 assistents entre primària i secundària. Vam constatar que, com cada curs, tenim perfils molt diferents entre coordinadores/coordinadors que ja fa anys que ho són, i són molt experts, fins a persones que s’incorporen al càrrec i que tot i no tenir poca experiència, aporten una preuada sabia nova al seminari.

El nostre grup es caracteritza per donar prioritat a exposar en el seminari experiències dels centres. En la primera sessió no és possible fer-ho, però ja hem programat les experiències que exposaran diferents docents en les properes sessions.

La sessió 2 té com a fil conductor: ” Competència digital de l’alumnat” i veurem com fan ràdio els i les alumnes d’una escola de primària de Mollet.

Aquest article s'ha publicat dins de Seminaris TAC, TAC/TIC i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.