1a Sessió STAC 13-14 del Maresme II

Es van comentar diferents experiències que duien a terme els centres sobre les aplicacions didàctiques de “La meva XTEC”:

• Imatges: majoritàriament, els centres utilitzen Picassa per publicar fotografies de les activitats d’aula. Va quedar palès que cal fer un treball sobre què i on publicar-ho, en la línia del tractat el curs anterior.
  • Vídeos: tot i que també es pengen vídeos d’activitats, van sorgir propostes sobre enregistraments fets pels mateixos alumnes, ja sigui amb càmera o amb dispositius mòbils, d’activitats d’aula: experiments, lectures…
  • Mapes: vam compartir una activitat que s’està desenvolupant a l’aula per tal de mostrar a escala els planetes, tot utilitzant l’entorn proper dels alumnes (el poble).

Altres acords per a la propera sessió:

• Es treballarà el Pla TAC de centre al llarg del curs. Hem obert un fòrum específic per tal de vehicular tots els dubtes, preguntes, experiències sobre pla TAC i no haver d’esperar a la propera sessió. S’ha traspassat la informació sobre el pla TAC que hi ha l’XTEC.
  • Presentarem el sistema operatiu Edubuntu i l’experiència dels centres que l’utilitzen.
Aquest article s'ha publicat dins de Seminaris TAC, TAC/TIC i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.