Alumnes del Quebec als nostres centres

El diumenge dia 15 de setembre van arribar un grup de 28 alumnes provinents del Quebec a l’aeroport del Prat.

Venen per fer una estada de tres mesos als centres catalans. 7 d’aquests alumnes els tindrem a la nostra zona, concretament 4 a l’Institut Vicenç Plantada de Mollet del Vallés i 3 a l’Institut Manolo Hugué de Caldes de Montbui.

Els alumnes que els acolliran durant aquests tres mesos, aniran després a Quebec per tal de millorar el seu francès, viuran amb les famílies dels alumnes amb qui ara comparteixen casa i família, seguint els seus estudis de 4t d’ESO i 1er de batxillerat en les centres quebequens.

És la primera vegada que es realitzen aquests intercanvis en els centres del nostre país. Esperem que l’experiència sigui tan bona que totes dues parts vulguin repetir en els propers anys.

Des d’aquí els hi volem donar la benvinguda i desitjar a tots ells una molt bona estada. També volem agrair a les famílies que els acullen la seva bona predisposició i interès pel projecte del que en són pioners.

Quebec 16-9-13

Aquest article s'ha publicat dins de Esdeveniments centres, Llengües i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.