Jornada d’orientació educativa als Serveis Territorials Maresme-Vallès Oriental

Amb l’objectiu d’actualitzar la informació sobre les novetats en orientació acadèmica i professional i per tal de donar suport als centres i als tutors i tutores en els procés d’orientació als alumnes s’ha portat a terme la jornada d’orientació educativa. adreçada als/les professor/es d’orientació educativa i tutors/es dels Instituts i als professionals orientadors dels Serveis Educatius.

El programa desenvolupat ha estat el següent:

15.30h Acollida

15.40h Presentació de la jornada

15.45h L’Orientació educativa: Línies prioritàries
Joana Ferrer Miquel, del Servei d’Orientació i Serveis Educatius.
Direcció General de l’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat.

16.30h Organització del Pla d’acció tutorial de l’INS Manel Blancafort de la Garriga
Maria Àngels Garcia Ibañez, cap del Departament d’Orientació Pedagògica i Olga Vilarrasa Bassachs, tutora i coordinadora de 4rt. d’ESO de l’INS Manel Blancafort de La Garriga.

17.15h L’orientació educativa i professional de l’alumnat amb necessitats educatives especials
Mar Mollet Jódar, llicenciada en psicologia, psicopedagoga.

17.45h Transicions educatives i itineraris
Ramón Prujà Noé, del Servei d’Orientació i Serveis Educatius.
Direcció General de l’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat.

18.15h Els estudis de Formació Professional. Els Programes de Qualificació Professional Inicial
Dolors Castro Notario, coordinadora Territorial d’Ensenyaments Professionals.
Serveis Territorials Maresme-Vallès Oriental.

18.45h Els estudis de l’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat
Marina Batlle Ballana, tècnica de la Secció de Serveis Educatius i Formació Permanent dels Serveis Territorials Maresme-Vallès Oriental.

19.15h Ensenyament d’adults
Montserrat Cotet Masia, coordinadora Territorial d’Ensenyament d’Adults.
Serveis Territorials Maresme-Vallès Oriental.

19.30h Cloenda

Aquest article s'ha publicat dins de Escola inclusiva, Formació, General, Informacions, Serveis Educatius i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.