III JORNADA PER A LA INCLUSIÓ EDUCATIVA 2013

L’Institut Maremar i el CEE Les Aigües organitzen el dia 15 de març a l’Institut Maremar del Masnou la III Jornada per a la Inclusió Educativa Viu – Conviu 2013.

L’objectiu d’aquesta jornada és promoure una actitud de respecte vers la diversitat i adquirir una consciència oberta cap a la diferència. “Viu-Conviu” pretén ésser un espai de convivència educativa on l’alumnat i el professorat hi participen de manera inclusiva.

La proposta d’activitats lúdiques i educatives està centrada en tallers organitzats i impartits per alumnes i mestres dels diferents centres. La jornada també comptarà amb un espai esportiu portat a terme per les entitats: ONCE, Creu Roja, FCEDF -Federació Catalana d’Esport de persones amb discapacitat física- i Fundació Johan Cruyff.
Amb l’objectiu de fer més participativa la jornada, aquest any hem convidat a altres USEEs del territori.

Així, doncs, si voleu venir a la jornada… hi esteu convidats!
Ens veiem ben aviat!

Aquest article s'ha publicat dins de Escola inclusiva, Esdeveniments centres i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.