Homenatge al personal dels centres docents dels Serveis Territorials al Maresme Vallès Oriental 2012

El dijous 22 de novembre de 2012 es va celebrar la Jornada d’Homenatge al personal dels centres docents del Serveis Territorials Maresme-Vallès Oriental al tecno-campus de Mataró.

Us deixem un petit vídeo amb les deferents intervencions i un muntatge fotogràfic de l’acte i de l’audiovisual dels homenatjats

Agraïm la col·laboració de l’alumnat i del professorat dels centres següents:

OBERTURA DE L’ACTE, a càrrec dels alumnes de Batxillerat d’Arts Escèniques de l’Institut Celestí Bellera de Granollers.

SALUTACIONS I BENVINGUDA, a càrrec de l’Ajuntament de Mataró – Tecnocampus.

ACTUACIÓ MUSICAL, a càrrec dels alumnes de l’Escola Germanes Bertomeu de Mataró.

ACTUACIÓ MUSICAL, a càrrec dels alumnes de l’Escola Francesc Macià d’ Òrrius.

ACTUACIÓ MUSICAL, a càrrec dels alumnes de l’Escola Pla de l’Avellà de Cabrera de Mar.

VÍDEO: “Un viatge molt especial” a càrrec dels alumnes del Centre d’educació especial Les Aigües de Mataró.

PARLAMENT, a càrrec del Director dels Serveis Territorials d’Ensenyament al Maresme-Vallès Oriental, el Sr. Josep-Vicent Garcia i Caurín.

PRESENTACIÓ DE L’OBSEQUI i LLIURAMENT, a càrrec dels alumnes del Batxillerat Artístic de l’Institut Mollet de Mollet del Vallès.

PRESENTACIÓ DE RELLA (Associació de Mestres i Professorat Jubilats).

ACTUACIÓ MUSICAL, a càrrec de la cantant QeL Xiberta.

ACTUACIÓ MUSICAL, a càrrec dels alumnes de l’Institut Thos i Codina de Mataró.

AUDIOVISUAL, enregistrat i muntat pels alumnes de Batxillerat de l’Institut Euclides de Pineda de Mar.

ACTUACIÓ MUSICAL, a càrrec dels alumnes de l’Institut Alexandre Satorras de Mataró.

CLOENDA I REFRIGERI, a càrrec dels alumnes del Cicle Formatiu d’Hosteleria de l’Institut Bisbe Sivilla de Calella.

Aquest article s'ha publicat dins de Jubilació i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.