COMIAT DELS ALUMNES DE 6È

COLÒNIES 2n DE CICLE INICIAL

Era un dia 16 de maig, un dia molt especial perquè tots els de 2nB i 2nA ens anàvem de colònies 3 dies i dues nits.

Les colònies eren a Torroella de Montgrí i la casa es deia la Garbinada.

Nosaltres teníem 3 monitors, vam aprendre cançons, acudits de l’Epe… El primer dia vam fer activitats i ens van ensenyar les habitacions, dormíem molt profundament fins i tot alguns roncaven. Tots ens vam portar molt bé i vàrem dormir d’allò més .

L’endemà vam anar a la platja a visitar  les Illes Medes que ens hi va portar el NAUTILUS i a sota el vaixell es podia veure tot el fons marí. A la tarda vàrem fer altres activitats totes elles divertides.

Després de sopar  i després de fer jocs vam anar a la “DISCO” a ballar.

L’últim dia vam visitar el riu Ter i vam donar una volta amb llanxa per la Gola. Per allà hi havia la cova d’en “Coco” que era un cocodril que de vegades sortia de dins les aigües.

Mentre uns anaven amb les llanxes els altres fèiem construccions amb canyes i pedres per animalons i els monitors.

Van passar els tres dies i cap a Centelles amb autocar. Ens ho vam passar genial i com que estàvem tan cansats ens vam adormir i de seguida que vam obrir els ulls ja hi havia els pares i mares que estaven a punt d’abraçar-nos.

Les Illes Medes tenen moltes històries amagades.

Que divertit!

Alumnes de segon de Cicle Inicial

FOTOS COLÒNIES 4t EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Publicat dins de EDUCACIÓ PRIMÀRIA | Deixa un comentari

FESTA DELS SAGRATS CORS (14/06/12)

FOTOS

Publicat dins de EDUCACIÓ INFANTIL, EDUCACIÓ PRIMÀRIA, EDUCACIÓ SECUNDÀRIA | Deixa un comentari

COLÒNIES DELS NENS I NENES DE P5 A CAN MATEU

Els nens i nenes de les classes dels Músics i dels Comediants han anat de colònies a Can Mateu. Mireu que bé que s’ho han passat!!!

Publicat dins de EDUCACIÓ INFANTIL | Deixa un comentari

CONTES (PROJECTE INTERDISCIPLINARI-CICLE INICIAL)

Nosaltres els alumnes  del Cicle Inicial , aquest  curs 2011-2012 en el treball  interdisciplinari del CONTE EN EL MÓN RURAL, a part de treballs relacionats amb totes les altres matèries, vam fer un conte per grups de 4 alumnes, sortint així 18 contes. Tots han estat inventats per nosaltres, il·lustrats, representats i llavors gravats amb so i veu.

Pensem que us agradarà i a la vegada és un bon treball.

Ens ha semblat de penjar-ho perquè  en podem gaudir a casa  amb tota la família!

EL CAVALLER ENCANTAT

L’UNICORN VALENT

EL COTXE INVISIBLE

ELS MONSTRES I ELS NENS

ELS NENS QUE BUSQUEN BOLETS

EL CASTELL ESTÀ EN PERILL

LA MÒMIA DEL PALAU

EL TROLL GOLAFRE

L’AVENTURA AL POL NORD

EL CASTELL ENCANTAT

EL FANTASMA TRAPELLA

ELS AMICS DEL DRAC

ELS AMICS DEL BOSC

EL VAIXELL I EL REMOLÍ

EL CASTELL ENCANTAT

LA COLLA D’EN PINOTXO

EL CONTE DE L’EMOCIÓ

LA NENA DE LA SORT

P5 TREBALLA LA LLEGENDA DE SANT JORDI

Els alumnes de P5 hem creat dos contes digitals de la Llegenda de Sant Jordi .

Esperem que us agradin!

Publicat dins de EDUCACIÓ INFANTIL | Deixa un comentari

A P4 EXPERIMENTEM AMB ROSES !

Els Castellers i els Gegants, a la primavera, hem experimentat amb roses! Les hem olorat, hem tret els pètals, els hem llençat enlaire, els hem punxat, hi hem pintat, els hem enganxat… ens ho hem passat genial!!!

ELS CASTELLERS I ELS GEGANTS APRENEM COSES SOBRE JOAN MIRÓ

Aquest final de curs hem descobert a Joan Miró. Tal i com feia l’artista hem pintat amb les mans, amb els dits, amb pinzells…

I el 13 de juny vam anar a la Fundació Miró, a Barcelona. Allà vam veure part de l’obra de l’artista: “El tapís”, que ens va agradar molt, el quadre de les “mans volant cap a les constel·lacions”, la sala de les escultures on vam observar, desxifrar i imitar l’escultura més gran que hi ha… també vam veure escultures amb materials reciclats al pati exterior ! Ens va agradar molt!

A l’hora de dinar vam anar al jardí de les escultures on vam menjar i jugar una estona.

Per acabar, i aprofitant que havíem fet el Projecte Interdisciplinari sobre Antoni Gaudí, vam fer una volta per la ciutat per poder veure la Pedrera, la Casa Batlló i la Sagrada Família.

Ens ho vam passar molt bé !!!

ELS PADRINS I ELS FILLOLS ANEM AL BOSQUET

Per anar acomiadant el curs, el passat divendres 25 de maig, els nens i nenes de P3, Titelles i Pallassos, i els alumnes de 4t d’ESO vam compartir una estona junts al Bosquet.

Allà vam poder esmorzar  i ens vam  divertir molt. Després d’agafar forces, els nostres padrins i padrines ens havien preparat jocs, com el joc de la bomba, l’aranya, el pica paret i encistellar pilotes a les caixes. Vam estar una bona estona ben distrets i al final vam acabar fent un partit de futbol petits i grans. De tornada a l’escola, ja estavem cansats però alhora contents d’haver compartit aquesta experiència tan bonica.

La trobada va ser, com sempre, emocionant. Els petits perquè vam estar jugant amb el que ens havien preparat els grans i els grans perquè van gaudir una vegada més, com si fossin petits.

La jornada va anar molt bé i ens va agradar moltíssim!