La diada de Santa Cecília va anar fenomenal!!!

Els nens i nenes de Cicle Inicial amb el cinema musical, van veure El Flautista d’Hamelin, Els Músics de Bremen, i d’altres contes i películes curtes….

Cicle Mitjà va gaudir l’actuació de nens i nenes de l’Escola veïna Marcel.lí Domingo, que ens va venir a fer un petit concert!!

Va estar genial, a tots ens va agradar molt, molt!!!! Gràcies nens i nenes de 6è de l’Escola Marcelí Domingo!!!

En acabar l’actuació, la directora del nostre centre, la Tània, li va fer entrega a la mestra de música de l’Escola Marcel.lí Domingo, la Rosa Rios, d’un escrit d’agraïment…

I com no…. un petit esmorzar per als alumnes d’aquesta escola per donar-los les gràcies i per repostar energies després del concert!!! Ells també s’ho van passar molt bé!!!

Cicle Superior va gaudir, va disfrutar amb l’activitat de Ritme i moviment amb Kinect!!!! Només cal veure les cares que fan!!!!