ESMORZAR DISFRESSAT 5è

ELS NENS I NENES DE 5è HEM PORTAT UN ESMORZAR DISFRESSAT PER A CELEBRAR CARNAVAL. MIREU QUE DIVERTITS!

Sortida al CosmoCaixa 5è

ELS ALUMNES DE 5è VAM REALITZAR UNA SORTIDA AL COSMOCAIXA PER COMPLEMENTAR EL TEMA DE L’UNIVERS.

Amic invisible 5è

AQUÍ TENIU LA CELEBRACIÓ DE L’AMIC INVISIBLE DE 5è D’AQUEST CURS 2017-2018.

Tablets a l’Escola Splai (6è)

A l’Escola Splai ja estem treballant els projectes amb les noves Tablets que han arribat aquest curs ! A la classe de 6è, hem treballat els exploradors, com per exemple Cristòfol Colom i el descobriment d’Amèrica i tots els fets relacionats. Us deixem amb les fotos del treball cooperatiu per grups:

Publicat dins de , General, Medi | Deixa un comentari

Sortida a la òpera (Cicle Superior)

Ja hem cantat al Gran Teatre del Liceu
El gran dia va arribar!
El matí del dimarts 24 d’octubre vam agafar el metro cap al Gran Teatre del Liceu.
Allà ens esperaven, ens van reservar un bon lloc a platea perquè nosaltres formàvem part del cor.
Vam cantar cinc fragments de l’òpera El jove barber de Sevilla: La calúmnia, Rosina, La forza, Mira Don Bartolo i Fidelitat i amor.
Aquí us deixem unes fotos per recordar.

Publicat dins de , 5è i 6è, , General, Música | Deixa un comentari

FESTA FINAL DE CURS 6è, 5è i P5

AQUÍ TENIU LES FOTOS DE LA FESTA DE COMIAT QUE ELS ALUMNES DE 5è VAN PREPARAR A 6è. MOLTES GRÀCIES!
ELS ALUMNES DE P5 TAMBÉ VAN PASSAR A ACOMIADAR-SE I VAN FER ENTREGA DEL DIPLOMA ALS SEUS PADRINS DE LECTURA. MIREU QUE GUAPOS TOTS!

Publicat dins de 5è i 6è, General | Deixa un comentari

SORTIDA ESCOLAR FINAL DE CURS 2017

Aquí teniu algunes de les fotos de la sortida de final de curs que vam fer tota l’escola. Mireu!

Taller Matemàtiques C.S. (3r trimestre)

AQUÍ TENIU LES FOTOS DEL TALLER DE GEOMETRIA DEL 3R TRIMESTRE!

SORTIDA BARCELONA MODERNISTA 6è

ELS ALUMNES DE SISÈ HEM TREBALLAT EL MODERNISME COM A TEMA DEL PROJECTE D’AQUEST CURS.
VAM FER UNA SORTIDA PER LA BARCELONA MODERNISTA, VAM VEURE LA SAGRADA FAMILIA, LA CASA AMETLLER, LA CASA LLEÓ MORERA, LA CASA BATLLÓ I EL PARK GÜELL. VA SER MOLT INTERESSANT!!

TALLER DE MATEMÀTIQUES CICLE SUPERIOR

Aquest curs hem començat un nou taller on treballarem diferents aspectes de l’àrea de matemàtiques de forma més lúdica i de manera cooperativa.

Les imatges que ara veureu són de les primeres sessions on els alumnes hem estat treballant la geometria.