JOCS COOPERATIUS

A quart vam jugar al tres en ratlla amb equips base. Va ser molt divertit! Mireu les fotografies

FEM EQUILIBRIS

Els i les alumnes de 2n fem equilibris amb el nostre propi cos i amb ajuda de materials. Mireu una petita mostra.

HABILITATS MOTRIUS BÀSIQUES

Al cicle inicial practiquem les habilitats motrius bàsiques. Aquí us deixem unes mostres dels diferents salts que hem practicat. Mireu!

BENEFICIS DE LA PRÀCTICA DE L’ESPORT

Iniciació al floorball

Al llarg del trimestre amb els i les alumnes del cicle superior hem practicat una miqueta el floorball ( iniciació a l’Hoquei). MIREU LES FOTOS!

BALLEM

Els i les alumnes de primària treballem l’expressió corporal tot ballant i muntant coreografies improvisades.
Mireu els videos

PRACTIQUEM LES DANSES DE LA CASTANYADA

Ja queda poc per celebrar la festa de la castanyada a l’escola. Estem practicant les danses perquè ens quedin d’allò més bé. Aquí en teniu un tastet!

EL COS: IMATGE I PERCEPCIÓ, “LA SENYORA DRETA I LA SENYORA ESQUERRA”

En el Cicle Inicial hem començat a treballar la coordinació  óculo-manual. Utilitzant el costat dominant i no dominant del nostre cos i amb pilotes de tenis. Aquí us deixem una mostra del què hem fet

UN BON ESCALFAMENT

L’escalfament és la part inicial de qualsevol sessió d’entrenament, d’educació física i fins i tot d’una competició, prepara l’organisme per a posteriors esforços més exigents, afavorint el rendiment i evitant possibles lesions. Us deixem mostres dels nostres escalfaments!

CONEIXEM EL NOSTRE COS

Els nens i nenes de tercer hem estat treballant activitats i jocs per conèixer el nostre cos, sobretot l’aparell locomotor ja que fa possible tots els moviments: córrer, saltar, parlar, riure. Està format pels ossos, músculs i articulacions. Cliqueu aquí.

Resultado de imagen de aparell locomotorResultado de imagen de aparell locomotorResultado de imagen de aparell locomotor

Publicat dins de General | 5 comentaris