PRACTIQUEM LES DANSES DE LA CASTANYADA

Ja queda poc per celebrar la festa de la castanyada a l’escola. Estem practicant les danses perquè ens quedin d’allò més bé. Aquí en teniu un tastet!

EL COS: IMATGE I PERCEPCIÓ, “LA SENYORA DRETA I LA SENYORA ESQUERRA”

En el Cicle Inicial hem començat a treballar la coordinació  óculo-manual. Utilitzant el costat dominant i no dominant del nostre cos i amb pilotes de tenis. Aquí us deixem una mostra del què hem fet

UN BON ESCALFAMENT

L’escalfament és la part inicial de qualsevol sessió d’entrenament, d’educació física i fins i tot d’una competició, prepara l’organisme per a posteriors esforços més exigents, afavorint el rendiment i evitant possibles lesions. Us deixem mostres dels nostres escalfaments!

CONEIXEM EL NOSTRE COS

Els nens i nenes de tercer hem estat treballant activitats i jocs per conèixer el nostre cos, sobretot l’aparell locomotor ja que fa possible tots els moviments: córrer, saltar, parlar, riure. Està format pels ossos, músculs i articulacions. Cliqueu aquí.

Resultado de imagen de aparell locomotorResultado de imagen de aparell locomotorResultado de imagen de aparell locomotor

Publicat dins de General | 5 comentaris

L’ESCALFAMENT

L’escalfament és la part inicial de qualsevol sessió d’entrenament, d’educació física i fins i tot d’una competició, prepara l’organisme per a posteriors esforços més exigents, afavorint el rendiment i evitant possibles lesions. Us deixem mostres dels nostres escalfaments!

CONEIXEM EL NOSTRE COS

Els nens i nenes de tercer hem estat treballant activitats i jocs per conèixer el nostre cos, sobretot l’aparell locomotor ja que fa possible tots els moviments: córrer, saltar, parlar, riure. Éstà format pels ossos, músculs i articulacions. Aquí us deixem algunes fotografies!

Publicat dins de General | 2 comentaris

JUGUEM AMB GLOBUS

Els i les alumnes de primer hem fet una sessió d’educació física amb globus, on hem treballat la respiració i el copeig amb les diferents parts del cos. Ha sigut molt divertit! Aquí us deixem algunes fotografies!

copia-de-archivo_003

Publicat dins de General | Etiquetat com a | 1 comentari

Hola, món!

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!

Publicat dins de General | 1 comentari