Conta contes a l’autocar

emoticono1re

Els grups de tercer de l’ escola Rosella hem iniciat una nova activitat per reduir el nivell de soroll i promoure un ambient de calma quan sortim en autocar.

Uns dies abans de la sortida, quatre alumnes, dos de cada classe, comencen a preparar-se la lectura o explicació d’un conte que realitzaran dins de l’autocar.  Aquests alumnes seuen al costat del mestre/a en primera fila per poder accedir fàcilment a l’ús del micròfon del vehicle. Després, una vegada iniciat el viatge, comencen la lectura o explicació del conte.

Els resultats obtinguts fins ara són molt positius tant per la motivació que suposa aquesta pràctica oral pels alumnes que llegeixen o expliquen el conte com per la tranquil·litat i escolta atenta que mostren els companys i companyes des dels seus seients de l’autocar.

DSC00311AreDSC00316-2AreNueva imagen re

?