ESMORZAR PADRINS

Avui hem fet un esmorzar amb els nostres padrins i ens hem intercanviat records. Ha sigut molt emocionant!!!

ANIMALS VERTEBRATS

El passat dijous ens va venir a veure la Floreta, la tortuga de la Ingrid. Com que estem treballant els animals vertebrats (rèptils), vam poder observar i tocar la tortugueta. La Ingrid ens va explicar que menja, que li agrada fer ….. Mireu la Floreta!!!

CAN JALPI

El passat dijous vam anar a Can Jalpí a fer una mica el mico, vam saltar com en Tarzan, ens vam agafar a la xarxa… I per acabar vam anar a dinar al parc i vam continuar fent el mico!!!

EDUCACIÓ VIAL BICICLETES

El dijous 17 vam fer una activitat molt divertida amb els policies de Sant Vicenç. Vam anar a la pista annexa del pavelló on hi havia muntat un circuit amb senyals de transit. Uns nens ens va tocar fer de vianants i els altres vam agafar una bicicleta i fèiem tot el recorregut. Mireu que bé ho vam passar!!!!

VISITA DE GEMMA ARMENGOL

El dijous 3 de maig, va venir la Gemma Armengol, autora del llibre “Un castell de bestioles”, a la classe. Tenia un problema i volia que nosaltres l’ajudéssim. No sabia com acabar el final d’un conte i ens va proposar ajudar-la. Entre tots vam buscar un títol “ Els quatre amics” i vam pensar el final del conte. En acabar ens va signar tots els llibres!!! Va ser un dia molt emocionant, mireuuuuuuuuu!!!

SANT JORDI A L’ESCOLA

JA SABEU QUE PER VEURE LES ACTIVITATS REFERENTS A SANT JORDI A L’ESCOLA HEU DE CLICAR A LA PÀGINA WEB DE L’ESCOLA O BÉ FER CLIC AQUÍ.

PADRINS AL PATI

Com que ja ha arribat el bon temps, les mestres ens han proposat fer lectura amb els padrins al pati. Ha estat molt bé, fresquets i tranquils!!! Esperem poder-ho fer la resta dels dies. Mireu, mireu!!

Sant Jordi

Avui els nens i nenes de primer han representat l’obra de Sant Jordi davant de tots els pares i familiars. Ho han fet molt bé!! Si voleu veure els artistes mireu aquí.

BOMBOLLES DE SABÓ

Hem anat al laboratori, i com que estem treballant els gasos, hem fet un experiment molt “xulo”. Amb aigua, sabó i una canyeta hem provat de fer bombolles de sabó.Primer ens ha costat una mica però de seguida hem fet unes bombolles…. Mireu, mireu!!!

25 COSES A FER AQUESTA PRIMAVERA