Sant Jordi

Avui els nens i nenes de primer han representat l’obra de Sant Jordi davant de tots els pares i familiars. Ho han fet molt bé!! Si voleu veure els artistes mireu aquí.

BOMBOLLES DE SABÓ

Hem anat al laboratori, i com que estem treballant els gasos, hem fet un experiment molt “xulo”. Amb aigua, sabó i una canyeta hem provat de fer bombolles de sabó.Primer ens ha costat una mica però de seguida hem fet unes bombolles…. Mireu, mireu!!!

25 COSES A FER AQUESTA PRIMAVERA

AQUARIUM

Avui 8 de març hem anat a l’Aquàrium de Barcelona. Hem vist molts peixos i ens han explicat moltes coses interessants; també hem fet un taller de com sobreviuen els peixos en el mar. Mireu quants peixos!!!

EDUCACIÓ VIAL

El passat dijous a la tarda va venir l’Ivan, un policia local de Sant Vicenç de Montalt, a fer-nos una classe d’Educació Vial. Va posar un dibuix d’un carrer a terra i amb unes làmines anàvem explicant quines accions eren correctes i quines no. Va ser molt interessant, mireu, mireu!!!!

BALL DE CARNESTOLTES

Aquí teniu les fotografies i videos de la setmana de Carnestoltes. Aquestes, com són fotos de festes, es publiquen a la pàgina web de l’escola.

PREGÓ CARNESTOLTES

PADRINS 6è B

Avui hem fet el pla lector amb els nostres padrins de 6è B. Els nens i nenes de primer tenim molta sort, podem compartir l’estona de lectura amb dos padrins i alguns nens fins i tot amb tres. Segur que quan acabem el curs serem uns grans lectors. Mireu que bé que ho fem!!!

PADRINS 6è A

Aquest segon trimestre l’iniciem fent els padrins lectors. Els dimarts, a l’estona del pla lector, fem padrins lectors amb els nens i nenes de 6è A i els dijous ho farem amb els nens i nenes de
6è B.
Avui ja hem començat, estàvem molt emocionats i una mica nerviosos, però ha anat molt bé, els nostres padrins ens han ajudat a tranquil•litzar-nos i a llegir. Mireu que tranquils se’ns veu!!!

JOGUINA DE REIS

Iniciem el segon trimestre explicant el que hem fet aquestes vacances i quines joguines ens han portat els Reis o el Pare Noel. Com cada any l’escola ens deixa portar una joguina per poder compartir una estona de joc amb els companys. I així ho hem fet!!! Mireu que bé ho hem passat!!!