L’aparell digestiu

Aquest tercer trimestre hem treballat l’aparell digestiu.
Aquí teniu les fotos d’algunes activitats que hem realitzat a l’aula.

Fotos de l’experiment

Fotos maqueta

Recursos sobre l’aparell digestiu

Us deixem els diferents vídeos que hem vist a l’aula per tal de què us puguin ajudar a l’hora d’estudiar.

Si no podeu obrir els següents vídeos, proveu-ho amb el Mozzilla.

Ànims!!

Colònies “El Collell”

Els dies 14 i 15 de maig tots els alumnes de 4t vam anar de colònies a Santa Maria del Collell, a la comarca de la Garrotxa, Girona.
Un cop allà vam fer diverses activitats com quads, hípica, tir amb arc, pista americana… van estar molt bé!!! Les activitats eren molt divertides i emocionants.
Ens ho vam passar genial! Ja tenim ganes de repetir!!

Fotos

També us deixem algunes fotos del petit museu que hi ha a l’interior de la casa de colònies. Són fotos que pertanyen a l’antic internat que hi va haver antigament (1852 – 1998).

Publicat dins de General | 7 comentaris

Fraccions i fraccions equivalents

Us deixem una activitat del Jclic per poder practicar les fraccions i les fraccions equivalents.

SANT JORDI A L’ESCOLA

JA SABEU QUE PER VEURE LES ACTIVITATS REFERENTS A SANT JORDI A L’ESCOLA HEU DE CLICAR A LA PÀGINA WEB DE L’ESCOLA O BÉ FER CLIC AQUÍ.

Vídeo de la Cadena tròfica

Aquí us deixem el vídeo de la cadena tròfica.

25 COSES A FER AQUESTA PRIMAVERA

Cim d’Àguiles

Dimecres 21 de Març vam anar al Cim d’Àguiles.
Primer vam esmorzar… amb vistes a una gàbia de milans negres!
Després, uns monitors ens van fer una visita guiada per tot el cim. Per començar vam visitar els rapinyaires a les seves pròpies gàbies. Ens va explicar que si un ocell és rapinyaire té el bec ganxut, un dit al costat i tres al davant i unes urpes esmolades i una mica ganxudes. Els seus principals sentits són la vista i l’oïda.
Vam veure aus nocturnes i diürnes: un aligot, un falcó peregrí, un gran duc, una òliba, entre altres.
A continuació ens va ensenyar el bosc Mediterrani, els seus arbres: pi blanc, pi pinyer, alzina surera…També, els seus animals: picots, genetes, esquirols…
Seguidament va arribar el millor: la sessió de vol.
Vam dinar i ens vam preparar per a fer una gimcana: àligues contra ducs. Aleshores vam fer diferents proves.
Va ser una excursió fantàstica i divertida on vam aprendre molt.

Publicat dins de General | 3 comentaris

Sortida a Mataró

El passat dimarts dia 13, els alumnes de 4t vam fer una sortida per Mataró, per conèixer més bé la nostra capital de comarca. La visita va consistir en dues parts. Una d’elles va ser la visita pel casc antic. Ens va acompanyar l’Estel, que va ser la nostra guia. Ens va ensenyar les muralles de l’època romana i ens va explicar moltes coses més, mentre fèiem una activitat divertida. Després vam anar al Museu de Mataró. Ens van explicar coses de l’època romana i vàrem veure coses d’aquesta època.
Ah!! També vam aprendre que Mataró fa molts anys enrere es deia Iluro!!

Fotos 4t A

Fotos 4t B

Visita de l’autora: Anna Manso

Divendres 9 de març ens va venir a visitar l’autora de la novel·la que tot just hem acabat de llegir “Amics monstruosos” ; és l’Anna Manso.
Ens va explicar coses molt curioses de quan ella va començar a escriure, en que s’inspira, com ho fa… i ens va explicar estratègies que fa servir quan no li ve la inspiració o com gestiona el temps.
Va portar una caixa d’eines en miniatura, on guardava tots els objectes necessaris per escriure. Ens va explicar que per ella l’ordinador era una eina màgica i imprescindible que li permetia guardar diferents versions de les seves novel·les i que li facilitava moltíssim la seva feina.
Va ser una xerrada molt interessant que ens va acostar al món dels escriptors i que ens va fer veure que si vols fer una cosa per molt impossible que sembli, si t’ho proposes ho pots aconseguir.