20170310_142106

FEM UN EIX CRONOLÒGIC

Enguany, a l’àrea de Ciències Socials, estem introduint un seguit de noves activitats cooperatives per promoure l’aprenentatge i motivació dels nostres alumnes.

Ara que hem acabat l’ apartat de Geografia del currículum, abans d’encetar l’apartat d’ Història Moderna , amb els alumnes de 3r d ‘ESO hem dut a terme una d’aquestes metodolgies actives: les parts del tot.

Hem dividit els períodes de la Prehistòria i de la Història entre els nou grups cooperatius de l’aula. Cada grup ha hagut de fer una recerca d’informació sobre el període que li ha tocat i confeccionar un apartat del fris cronològic. Finalment, hem integrat tots els períodes compartint el que cada grup ha après , i, confeccionant plegats un gran eix cronològic que hem penjat a l’aula i que ens servirà per recordar les etapes generals de la humanitat.

20170310_142025