Arxiu mensual: maig de 2017

TALLER DE GEOGRAFIA

Alumnes i professors de la Facultat de Geografia de la Universitat de Girona van fer un taller de geografia als alumnes de 3r d’ ESO de la nostra escola.

L’objectiu era que els nostres alumnes coneguessin la part més pràctica pels ciutadans de la geografia: geolocalitzar coordenades, saber interpretar un plànol i reconèixer diferents tipus de paisatges i la seva variació amb el pas dels anys.

Una activitat molt engresacadora pels nostres estudiants.

Gràcies als estudiants i professors de la UdG.

IMG-20170505-WA0002 IMG-20170505-WA0000

@UdGeografia

#Geografia-UdG @Geografia-UdG

PLE A AL’AJUNTAMENT DE BLANES

Els alumnes de 3r d’ ESO del Col.legi Santa Maria -Manyanet- de Blanes vam celebrar dimecres 3 de maig una sessió plenària de l’Ajuntament de Blanes.
Els alumnes vam preparar des de l’àrea de Socials una sèrie de propostes des dels àmbits d’ Educació, Joventut, Esports i Civisme.
Van simular ser l ‘equip de govern del consistori blanenc i els regidors de l’oposició. Tot sota l’atenta mirada del veritable alcalde blanenc, Sr. Lupiáñez, que ens va felicitar.
Una grata experiència per conèixer el funcionament de la política local.
Podeu veure les fotografies  en aquest link: