La mel

Amb els alumnes de CM i CS a partir del poema  ” La mel ” hem treballat la rima i la separació de  síl·labes . Hem comptat les sil·labes de cada vers fins a l’ última si´l·laba forta de l’ última paraula de cada vers . Hem comprovat que cada vers té 5 síl·labes ,  Als tres últims versos observem que hi ha una sinalefa a cada vers. Els alumnes han recitat també el poema . Primer la recita la Zaira , l’ Oscar . l’ Isidre , la Montse , el Pawel i el Pau   .

Zairalamelzaira

Oscarlameloscar

Isidrelamelisidre(1)

Montselamelmontse(1)

Pawellamelpawel(1)

Paulamelpau

11abrl2013

Amb els  alumnes de segon hem treballat la poesia  La mel . Hem copiat la poesia i hem analitzat la rima pintant la mateixa rima del mateix color .Els nens s’ han adonat que  primavera i espera tenen la mateixa rima . També vermelles-abelles agrada-torrada .

Un bloc a XTECBlocs