Concurs arròs Montsià

Ahir,dijous 19 de febrer,i com fem ja fa uns anys, vam començar a treballar pel cncurs de l’àrros Montsià. Vam visionar amb els alumnes el video en el que el Monty, un gra d’ arròs , ens explica coses de l’ arros Des de l’ origen de l’ arròs, a les terres on es conrea al nostre país, Catalunya, com es planta i conrea, el camí a la fabrica on es neteja i s’ envasa. I finalment , el camí fins a la botiga i a casa …..
Una vegada vist el video , els alumnes fan un petit text on expliquen el que recorden del que han vist i l’ opinió que els mereix . La segona part del concurs , els alumnes , amb l’ ajut dels pares han d’ escriure una recepta on un dels ingredients principals sigui l’ arròs .
Una vegada fet el treball ho enviem a arròs Montsià. A veure si tenim sort i ens toca un viatge al Delta de l’ Ebre,
Els alumnes , pel fet de participar , reben un paquet d’ arròs Montsia i un imant de nevera .