Mirem amb el microscopi 2

Avui amb els alumnes de CM i CS hem fet unes observacions amb els microscopi. Els alumnes han observat cinc mostres prèviament preparades pel mestre , han dibuixat el que han vist i  finalment han escrit una hipòtesis del què creien que  havien vist . La primera  mostra era una gota d’ aigua ( han observat les partícules i algun ésser microscòpic que hi  ha en una goteta d’ aigua ),uns granets de sucre ( han observat els cubs  perfectament formats que  té cada granet de sucre ) , una fulla  i una pela d’ ametlla ( s’ observa les cel·les que  forma la fulla, i la pela de l’ ametlla ) i finalment els estams d’ una rosa ( on es diferència clarament el filament i l’ antera amb el pol·len ).L’ objectiu de la sessió era que els alumnes veiessin amb un altre ull com són les coses que en realitat veiem amb el nostre .Els han sorprès molt els cubs del sucre, els estams i també que  dins la gota d’ aigua hi hagués tants elements que aparentment no veien a ull nu .

Cliqueu aquí per veure les iatmges .