CURS 2014-2015 CAMP D’APRENENTATGE CIUTAT DE TARRAGONA

Els dies 17,18 i 19 de febrer els alumnes de 6è anirem al Camp d’Aprenentatge Ciutat de Tarragona.

presentació
El Camp d’Aprenentatge de la ciutat de Tarragona és un servei educatiu del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya que ofereix la possibilitat de fer estades a la ciutat de Tarragona. Facilita als nois i a les noies la descoberta i l’estudi d’un medi urbà centrat en aquesta històrica població i en el seu territori, mitjançant propostes de treball interdisciplinar, que ajuden a comprendre la ciutat a partir del coneixement i de la valoració de tots els elements que la configuren i que conformen la seva realitat actual.

Si voleu podeu accedir a la web del Camp d’Aprenentatge clicant al següent enllaç: http://cdatarragona.net/

2 thoughts on “CURS 2014-2015 CAMP D’APRENENTATGE CIUTAT DE TARRAGONA

1. mamadou

HOLA¡¡¡¡¡¡

AQUESTES COLÒNIES ELS ALUMNES DE 6è ENS PASSAT DE ALLO MÈS BÈ
    EM FET LA FESTA DE PIJAMA I TAMBÉ LA DE HAWAI.

2. sebastian

HOLA¡¡¡¡¡¡
    Aquestes Cólonies mo he passat molt bé encara que vaig arribar molt cansat i amb falta de son