ANIVERSARIS DEL XAVI I L’AINA

Durant les festes de Nadal dos dels nostres companys de classe han fet anys. El dia 29 de desembre el Xavi va fer 5 anys i el dia 1 de gener l’Aina ja en va fer 6.

La setmana passada els vam felicitar i vam fer la corona del seu aniversari.

Per motls anys guapíssims!!!

CLIQUEU

JUGUEM AMB LES JOGUINES DELS REIS

Aquesta tarda hem jugat amb les joguines que ens van portar els Reis. Hem compartit una bona estona jugant amb les joguines dels nostres companys i companyes i ens ho hem passat molt bé.

JA HA CAGAT EL TIÓ!

Aquesta tarda, després de dies de donar-li menjar, el tió ja no podia aguantar més i ens ha cagat alguns regalets.

Quina sort hem tingut! Ens ha cagat un conte en català i anglès per cadascú i neules que hem menjat entre tots.

Gràcies tió, i fins l’any que ve!

EL PATGE MELGABÀ

Dilluns a la tarda va venir a veure’ns el Patge Melgabà, el missatger que porta les cartes del nens de la nostra escola als Reis Mags.

Vam estar molt contents i tots li vam poder donar els nostres desitjos. Esperem que ara se’ns compleixin.

EL NOSTRE PESSEBRE

Cada nen i nen hem dibuixat una figureta del pessebre i amb totes hem muntat el nostre pessebre de classe. Ens ha quedat divertit, original, infanil, espontani… Com nosaltres!

Us desitgem que passeu unes MOLT BONES FESTES DE NADAL!

MIL PETONS!

CELEBRACIÓ DE NADAL

Dimarts vam fer la celebració de Nadal, pensada des de l’àrea de pastoral. Vam recordar els valors del veritable Nadal, el Tim ens va portar una sorpresa i vam compartir una estona tots junts.

Que xulo és el Nadal!

HEM PUJAT AL TRENET

Aquest matí hem anat al centre de la ciutat a pujar al trenet i a veure l’ambient nadalenc. Tot i el fred que feia hem pogut veure el pessebre de davant l’ajuntament, la fira de Santa Llúcia, els aparadors guarnits…

I la volta en tren ha estat molt xula!

JA HA ARRIBAT EL TIÓ!

Aquesta tarda hem rebut una carta del Tió!

Ens deia que estava perdut en un lloc de l’escola amb arbres, així que hem anat cap a la muntanyeta i allà l’hem trobat. Ara cal alimentar-lo bé cada dia per què ens cagui alguna cosa quan ja estigui ben tip.

LLUMINETA DE NADAL

RECORDEU:

PODEU COMPRAR EL NÚMEROS DE LA LLUMINETA A LA PORTERIA.

1 EURO!

VISITA A LA FUNDACIÓ MIRÓ

El dia 5 de desembre vam visitar la Fundació Miró de Barcelona. Va ser una oportunitat molt bonica per conèixer i apropar-nos a l’obra de Joan Miró, que ja vam conèixer una mica a classe els dies anteriors.

La visita va ser plena d’activitats, jocs i endevinalles que ens van fer pensar en l’art i el procés creatiu.

A l’escola continuarem treballant una mica més la seva obra.

Ens va encantar!