GRÀCIES!

Divendres va acabar un nou curs. Com passa el temps!

Sembla que era ahir que vam começar P5 i el Carles em deia: “Prepara’t!!! No et deixis prendre el pèl!”.

Doncs ja està. El curs ha acabat després de fer un munt d’activitats i feina, però sobretot, després de conèixer i gaudir amb cadascun dels vostres 27 fills. I penseu que aquest un dels millors regals que podeu fer, confiar-nos’els per gaudir junts.

Hem jugat, hem rigut, hem après, hem llegit, hem tocat, hem escrit, hem creat, hem pensat, hem conegut… HEM CRESCUT.

Gràcies pares per la vostra disponibilitat en tot moment, per la vostra participació, per acceptar que tot i que el vostre fill és el millor té coses que ha d’arreglar, per portar la fruita quan és el dia… per tot.

Ara vosaltres també m’heu volgut donar les gràcies. I us les agraeixo molt. Amb els que hem parlat us he dit “és la nostra feina i la fem el millor que podem”, i és veritat, és el que toca. Però tot i així s’agraeix quan te la reconeixen i els nens demanen si a primer aniran amb tu. Alguna cosa bona hauré fet! Hehe.

Gràcies pels regals, crec que aniran molt bé per relaxar i cuidar la ment i el cos. Pensaré en tots vosaltres!

Bon estiu i ens anirem veient per l’escola!

ANIVERSARIS D’ESTIU

Avui és lúltim dia de curs i hem celebrat els aniversaris dels nens i nenes que fan 6 anys a l’estiu. Encara que no no sigui el dia, els hem desitjat moltes felicitats.

PER MOTLS ANYS IMRAN, ALBA, GORKA, LEIRE, ARAN, GERARD, NORA I JAN!!!

TASTET DE FRUITES D’ESTIU

Avui hem fet un esmorzar diferent. Coincidint amb el dia de la fruita hem fet un tastet de frruites d’estiu  ue hem portat tots des de casa. Hem menjat cireres, albercocs, préssecs, meló, síndria i kiwi.

Que bona i sana que és la fruita!

ANIVERSARIS DE LA DANIELA, L’ALAE, L’ÈRIC I EL ROBERT.

Us fem arribar les fotos dels 4 aniversaris que hem celebrat durant les últimes setmanes.

La Daniela, l’Alae, l’Èric i el Robert ja tenen 6 anys!

Els felicitem i els desitgem que segueixin fent-se grans i guapos com ho són ara.

PER MOTLS ANYS!!!

ANIVERSARI DE LA CARLA

Avui la Carla fa 6 anys!

Des d’aquí, tots els companys i companyes de classe li desitgem moltes felicitats!

PER MOLTS ANYS GUAPÍSSIMA!!!

FESTA DE MARIA MAZZARELLO

Divendres passat vam celebrar el dia de Maria Mazzarello. Tots els nens i nenes de l’escola vam anar a passar el dia al Parc de l’Agulla, a prop de Manresa. Vam jugar i passejar al costat del llac i després de dinar vam fer la celebració de Maín.

Ens ho vam, passar molt bé!

Visita a la biblioteca

Fa uns dies vam anar a fer una visita a la biblioteca del barri. Allà ens van explicar el conte del Patufet i vam poder mirar un munt de llibres interessants.

Visita a l’Observatori Astronòmic de Sabadell

El dia 4 vam anar a fer una visita a l’Observatori Atronòmic de Sabadell, ja que la Terra i els altres planetes del sistema solar és un dels fronts que treballem en el projecte. Va ser molt interessant i el Albert, un físic de l’observatori en va aclarir molts dubtes que nosaltres portàvem anotats. Quina llàstima que estava núvol i no vam poder observar el sol amb el telescopi!

Va ser una sortida genial!

SANT JORDI 2018

Us deixem un recull de fotos de la representació de la llegenda de Sant Jordi i dels guanyadors dels Jocs Florals.

BERENAR SOLIDARI

Dijous vinent dia 3 de maig farem el BERENAR SOLIDARI. És una actuació més dins de les accions solidàries que al llarg de l’any fem per tal de col·laborar en els diferents projectes del Congo en els quals participem.

Només cal comprar el tiquet a la porteria i portar-lo a classe. Cada tiquet és una peça que es transforma de blanc i negre a color. Ja ho estem aconseguint!

Gràcies perr la vostra ajuda!!!