CAPSES DE VIDA

Ja hem acabat de veure totes les capses de vida dels nostres compamys. Han estat unes estones interessants en les que hem descobert una mica més els nostres amics a través dels objectes i records de quan eren petits.

Gràcies famílies per preparar tan bé aquestes caixes i per compartir amb nosaltres part de la vostra identitat.

Cliqueu

SORTIDA A LA BD4: LA NENA QUE SABIA CAMINAR DEL REVÉS

Aquest matí hem anat a la biblioteca del districte a fer un taller: La nena que sabia caminar del revés. Hem après coses del dia i de la nit, de la lluna, de les estrelles i constel.lacions, de la contamincaió lumínica, i sobretot, ens ha fet despertar l’interès per estar atents a les coses que passen damunt nostre, ja que moltes vegades només mirem avall i ens perdem coses ben boniques.

ANIVERSARI DEL BRUNO

Demà dissabte serà l’aniversari del Bruno, fara 5 anys!

Avui ho hem celebrat i l’hem felicitat.

Que siguis molt feliç guapíssim!!! Un petó de part de tots!

RECOLLIDA D’ALIMENTS I MATERIAL ESCOLAR

Fins el 27 de novembre estem recollint aliments i material escolar per tal de fer les paneres que sortejarem per Nadal. A partir del dia 1 de desembre podreu comprar els números a la porteria. La meitat dels diners recollits aniran destinats a famílies del barri i l’altra part al projecte solidari del Congo.

Gràcies per la vostra participació!

PROJECTE SOLIDARI 2017-18

Des de l’àrea de pastoral i amb l’ajuda del Tim i el Com, hem começat a conèixer el projecte solidari d’aquest curs, que anirà destinat a col·laborar en la construcció d’unes cooperatives agrícoles i tèxtils a el Congo.

Hem començat a parlar de SOLIDARITAT, i per entrar en matèria ho hem fet a partir d’un video preciós, el voleu veure? Mireu-lo amb els vostres fills i veureu tot allò que van entendre!

Aniversari de l’Àsia i l’Adrià

CLIQUEU

Dilluns va ser l’aniversari de l’Adrià i l’Àsia. Ja tenen 5 anys!!!

Us desitgem que sigueu molt feliços i que us feu molt grans!

DITA DE TARDOR

OCTUBRE

ANIVERSARI DEL POL

Dimarts dia 30 va ser l’aniversari del nostre company Pol, va fer 5 anys!

Tots el vam felicitar i li vam desitjar que es faci molt gran i guapo!

PER MOLTS ANYS POL!

FESTA DE LA CASTANYADA

Dimarts vam celebrar durant el dia la festa de la castanyada.

Vam passar la tarda al pati fent els jocs i tallers que els nens grans de l’escola ens havien preparat. Després vam menjar les castanyes que els nens de cicle superior havien torrat junt amb els seus mestres. Aquesta activitat forma part de la seva cooperativa d’alumnes, per tant, els guanys que en treguin els invertiran per tal de tirar endavant les seves propostes al llarg del curs.

Cliqueu

Normes de classe