COMENTARI DELS BLOCS

Nom del bloc: InfanTIC: El bloc d’educació infantil
Característiques del bloc: mostra les activitats realitzades per Educació Infantil al CEIP Pau Romeva
Mostra la vida del grup-classe:sí, mostra com experimenten, treballen, les festes i excursions que fan els infants d’Educació Infantil.
Està actualitzada: sí, les últimes imatges són d’aquest més d’octubre.
Els alumnes s’hi poden moure amb una certa autonomia: sí, és fàcil. Hi ha molts arxius de vídeo i fotografies que estan dividits per mesos de l’any.
Es nota la particiàció dels alumnes: a l’hora de fer el bloc, no. Es nota que ha estat crat per les mestres. Els infants realitzen les activitats i són gravats o fotografiats.
Facilita la participació de les famílies: hi ha una activitat d’aquest mes que s’ha fet gràcies a elles: recollir fruits de la tardor.
Hi ha enllaços a pàgines web interessants: sí, la majoria relacionats amb el CEIP Pau Romeva.

Observacions: l’he trobat molt ben fet, es nota que hi ha molta dedicació i moltes hores posades en aquest bloc ja que l’actualitzen constantment. És molt interessant poder veure les activitats que realitzen en altres escoles.

Nom del bloc: Els Fèlids.
Característiques del bloc: mostra vídeos i imatges sobre diferents fèlids: lleons, tigres, panteres, gats…
Mostra la vida del grup-classe : no, només ensenya vídeos sobre fèlids.
Està actualitzada: no,l’últim vídeo és de març de 2007.
Els alumnes s’hi poden moure amb una certa autonomia: sí, només cal que cliquin sobre els vídeos.
Es nota la particiàció dels alumnes: sí, han escrit comentaris sobre coses que han après dels fèlids.
Facilita la participació de les famílies: no.
Hi ha enllaços a pàgines web interessants: no.
Observacions: no l’he trobat massa interessant, ja que només mostra vídeos, no dóna cap tipus d’informació ni es refereix a cap enllaç sobre fèlids.