BALL DE FESTA MAJOR I XOCOLATADA

La setmana cultural s’ha acabat amb un ball de fi de festa i amb una xocolatada. Fins a la propera!

DIMARTS 28 JOCS DE CUCANYA

Hem muntat diversos jocs de cucanya: buscar caramels entre plats de farina, curses de sacs, joc de les cadires…

FOTOS SILUETES

Aquesta tarda hem fet unes siluetes de diables amb cartró i ens hi hem fotografiat la cara.

ELS CAPGROSSOS

Els avis del Casal de la gent gran de Figueres ens ha vingut a fer una cercavila amb capgrossos.

GRAN BATUCADA

Al matí els alumnes de 6è de l’escola de les Mèlies de Vilafant ens han vingut a fer un concert de percussió. Un cop acabat el concert hem tocat ritmes tots plegats. MOLTES GRÀCIES A LES MÈLIES!!!

25 D’ABRIL: CONTE “LA NIT DE SANT JOAN”

Al matí hem anat a l’aula d’estimulació a veure la representació del conte “La nit de Sant Joan”.

24 D’ABRIL: ELS GEGANTS DE VILAFANT

Al matí ens han vingut a veure els gegants de Vilafant: eren molt alts i grans! El cap de colla ens ha explicat la seva història, hem fet de geganters i els hem acompanyat tocant els tambors i fent una cercavila pel pati.

Xocolatada i tamborinada

A la tarda els alumnes de secundària ens han fet una tamborinada i ens han ensenyat a tocar els tambors. Després hem menjat xocolata amb melindros.

23 D’ABRIL, DIADA DE SANT JORDI

Aquest matí hem celebrat la diada de Sant Jordi. Hem escoltat poemes, hem ballat al ritme de Joan Colomo, hem gaudit de la representació de la llegenda de Sant Jordi i hem portat un recull de roses fet per totes les classes al geriàtric del nostre barri.
A la tarda hem escoltat cançons de Sant Jordi i hem fet una xocolatada popular.

Ball de la Patum