2n PREMI del concurs de cartells

Les alumnes de l’INTER han guanyat el segon premi del concurs del cartell “92 setmana de la Gent Gran”.

FELICITATS

Natàlia Vendrell. Anna Palau. Andrea Arjona. Núria Bricollé.

Alumnes de 3r d’E.S.O. de l’escola Intemunicipal del penedès “L’INTER. “

AQUEST ÉS EL CARTELL:

La funció d’un cartell és la de transmetre informació d’una font a un públic, per aconseguir que aquest públic ampliï o canviï la seva percepció de les coses i que per això, alhora li produeixí una presa de consciència o el dugui a entrar en acció. MiltonGlaser.

CARTELL 2007

Aquest és el cartell guanyador del 2007 fet per la Maria Suazo de 3r d’ESO de l’Escola Intermunicipal del Penedès alias L’INTER. Consistia en modificar una fotografia enviada per l’Ajuntament per realitzar el cartell.

cartells-avis-2007.jpg

Tema del cartell

El cartell que realitzareu aquest any, haureu d’aplicar les bases que l’ajuntamnet de Sant Sadurní ens ha enviat.

No oblideu que el tema del cartell ha d’estar relacionat amb la GENT GRAN. Penseu paraules, frases, idees o pensamnets que expresin el que sentiu per la gent gran, els avis. Heu de ser respectuosos i tenir cura de no ferir la seva sensivilitat.

Penseu que els avis sempre els agrada demostrar que encara tenen l’esperit jove malgrat les xacres físiques de l’edat, que els agrada mantenir-se actius, els agrada sentir-se útils en allò que saben fer, i també els agrada divertir-se.

Cada grup haureu de trobar una frase que serà el fil conductor del vostre cartell.

BAIXEU l’imprès per presentar-lo durant la setmana del 17 de desembre.

FEM UN CARTELL

L’activitat d’aquest trimestre consistirà en realitzar un cartell.

Per això necessitarem treballar, les idees, la composició, i la tecnica.

L’juntament de Sant Sadurní d’Anoia com cada any organitza un concurs per fer un cartell, aquí teniu les bases.

CONCURS DEL CARTELL DE LA 92a. SETMANA DE LA GENT GRAN

DE SANT SADURNÍ D’ANOIA

BASES:

1.- Hi podran participar tots i totes les alumnes de 3er. i 4rt. d’ESO dels centres escolars de Sant Sadurní d’Anoia.

2.- Cada centre escolar podrà presentar dues obres per curs, escollides entre les que hagin realitzat els alumnes tant a treball individual com col.lectiu.

3.- El tema ha d’estar inspirat en la 92a. Setmana de la Gent Gran de Sant Sadurní d’Anoia.

4.- La tècnica a utilitzar serà la de collage sense relleu.

5.- En els cartells hi ha d’haver el text següent: 92a. Setmana de la Gent Gran de St. Sadurní d’Anoia. Març 2008

6- Els treballs que es presentin hauran de ser originals i hauran de tenir una mida proporcional a un A3. El sentit del disseny haurà de ser horitzontal.

7.- Les obres s’hauran de lliurar adjuntant-hi un sobre tancat amb les dades del curs i centre escolar al Departament de Benestar social de St. Sadurní C/ Hospital, 11. La data màxima per entregar el treball és el 31 de gener.

8.- Els cartells s’han de presentar en paper i en suport de CD o DVD.

10.- El jurat estarà format per les persones de l’organització de la 92a. Setmana de la Gent Gran i la Regidora de Benestar Social de l’Ajuntament.

11.- L’obra seleccionada es farà saber el dia 12 de febrer de 2008. Aquesta quedarà en propietat de l’Ajuntament i l’organització de la 92a. Setmana de la Gent Gran.

12.- Premi: Hi haurà un primer de 250 € i un segon de 150€ amb material escolar pel curs del cartell guanyador.

13.- Les obres que no han estat seleccionades es podran recollir a la seu de Benestar Social a partir del dia 1 de març de 2008.

14.- La participació en aquest concurs pressuposa l’acceptació d’aquestes bases.

“La Comissió organitzadora de la 92ª Setmana de la Gent Gran”

Hola!

Comencem el curs d’Educació visual i Plàstica amb ganes de fer moltes coses creatives, aprenent i descobrint coses noves i sobretot disfrutant del que fem.

Fer l'ullet