PREINSCRIPCIÓ CURS 2017-2018

Període del 2 al 12 de Maig de 2.017

HORARIS D’ATENCIÓ DIRECCIÓ:

(Per recollir i lliurar sol·licituds i documentació, a l’ escola bressol Sentmenuts)

MATÍ: Cada dia de 10:30 a 13 h.

TARDES: De dilluns a dijous de 16 a 17 h.

JORNADA PORTES OBERTES:

Dimecres 3 de maig de les 18 a les 20 h.

imagenesninosjugandoparaimprimir2

Per a més informació:

Tl. 93 715 19 06

Correu: SMNT.escolabressol@sentmenat.cat

Documentació identificativa que cal presentar en l’escola bressol SENTMENUTS:

• Imprès de sol·licitud que us facilitarem en la mateixa escola bressol.

• Original i fotocòpia del llibre de família o documents relatius a la filiació (si l’infant està en situació d’acolliment, la resolució del Departament de Benestar Social i Família).

• Original i fotocòpia del DNI, passaport o de la targeta de residència on consta el NIE, en cas de persones estrangeres, del pare i mare o tutor/a legal.

• Certificat d’empadronament, en cas que l’adreça que figuri en el DNI no coincideixi amb la que es fa constar en el full de sol·licitud.

• Original i fotocòpia de la targeta sanitària individual (TSI) de l’infant.

SANT JORDI 2017

El proper dilluns 24 d’abril us convidem a venir a disfrutar de la festa de Sant jordi amb els vostres fills i filles!

A les 16:30  ens trobarem a la PLAÇA 11 de SETEMBRE, al costat de l’escola per berenar tots plegats, i a les 17:00 podreu gaudir de la representació de la llegenda de Sant Jordi a càrrec de pares i mares de l’escola!

Us hi esperem!

IMG-20130423-WA0000

LLEGIR PER CRÉIXER

cuentosLlegir junts és una diversió, és una forma de relacionar-se, és una font d’aprenentatge… és una manera d’enriquir la vida. És una manera de compartir temps amb els fills i aprendre junts a gaudir dels llibres, tant abans de llegir, com durant la lectura, com després.

Com decidim quin tipus de lectura es l’adequada? Què aporta llegir llibres amb els nostres fills? Què i com ho fem?

Cliqueu damunt l’enllanç i anireu a un article interessant que respon aquestes preguntes!

A més us afegim dues fotos,  cliqueu damunt d’elles i trobareu els  un llistat de llibres recomananats de 0-3 anys i un altre llistat de llibres recomanats per a pares i mares. Aquests llibres són recomanats per l’equip del portal  Gènius ( biblioteca virtual).

LLIBRES RECOMANATS PER INFANTS DE 0-3

llegir1

LLIBRES PER A PARES I MARES

mamaBONA LECTURA A TOTS!

COMARTIM EXPERIÈNCIES. ANEM A BUSCAR EL TIÓ!

Aquest dissabte dia 3 de Desembre anirem a buscar el tió!tions

Com va la cosa si vull participar en aquesta sortida?

1. Ens hem d’apuntar a una graella que hi ha a la porta d’entrada  de l’escola Bressol

2. La data màxima per apuntar- nos és el 30 de Novembre

3. Haurem de preparar  el nostre tió posant una foto dels nostres fills lligada al coll d’aquest.

4. Posarem el Tió dins una bossa d’escombraries i el portarem a l’escola el dia 2 de Desembre de 9:00 a 10:00.

5. Deixar a la bústia de l’Ampa els diners de la sortida: 3euros per adult si som socis de l’Ampa i 5 Euros si no som socis.

nentio

Aquestes sortides tenen un petit cost pels adults, els nens no paguen mai. Això és degut a que , en aquestes activitats sempre hi ha alguna sorpresa per a les famílies i els nens i les nenes.

SETMANA DE LA MÚSICA. STA. CECÍLIA

Amb motiu que el proper dia 22 de novembre és Sta. Cecília, patrona dels músics. Durant la setmana, del 21 al 25 de novembre, a l’escola es realitzaran diferents activitats de música pels infants.

Audicions i experimentació en directe d’instruments musicals a càrrec de familiars que s’han ofert en participar d’aquesta activitat a les classes.
33561-orquesta_sinfonica_infantil5b15d

• Dimarts dia 22 a les 10 h. per a tots els infants de l’escola, espectacle de música L’OCELL D’ARGENT amb la cia. “bufanúvols”  espectacle subvencionat per l’AMPAocell_argent8068947-arco-iris-coloreado-notas-musicales-contra-el-fondo-blanco-foto-de-archivo

HOLA A TOTS!

Benvolgudes famílies, engeguem el bloc de l’escola! En aquesta pàgina principal hi trobareu tot el que fa referència a l’escola.

Si us hi fixeu,  a sota el logo de l’escola hi ha una franja negre amb tots els noms de les aules dels vostres fills i filles, només cal que hi entreu per veure els articles que s’hi aniran penjat.