Feina d’estiu: alumnes aprovats

Tot i que has superat el curs, els professors creiem necessari que reforcis alguns aspectes de la matèria mitjançant la lectura d’un o més llibres que o bé pots comprar o bé pots agafar en préstec de les biblioteques públiques municipals. Cal que triïs entre les lectures que aquí es presenten i realitzar la fitxa de lectura sobre el llibre escollit. Aquesta fitxa haurà de contemplar, com a mínim, els següents apartats: dades tècniques del llibre, argument, tema, personatges, espai, temps i valoració personal.

Cal que lliuris aquesta feina al setembre, durant el primer dia de curs, al professor de Llengua i Literatura Catalanes que t’imparteixi les classes i es valorarà positivament com una feina realitzada a la primera avaluació.

Lectures 1r ESO

Lectures 2n ESO