Moisès Peñalver acosta la criminologia a 2n d’ESO

Dijous 9 de març, el periodista Moisès Peñalver va ser l’encarregat d’impartir la xerrada “Premsa a les escoles” a l’alumnat de 2n d’ESO de l’institut convidat pel departament de Llengua i Literatura Catalanes.

Premsa a les escoles” és una iniciativa que porten a terme el Col·legi de Periodistes i l’Obra Social “la Caixa” des de fa ja 8 edicions i té com a l’objectiu analitzar les diferents visions de la realitat que aporten els mitjans de comunicació.

Moisès Peñalver és periodista del Diari de Tarragona, del DiariMés, va formar part de l’equip de guionistes de la productora El Terrat liderada per Andreu Buenafuente. També és col·laborador quinzenal del programa de radio Via Lliure de RAC1 i autor de 4 llibres: El CSI español (2004), Putas a la fuerza (2006), 100 maneres de descobrir un crim (2009) i Crims 3.0 (2013).

xerradapremsaEls alumnes van estar atents a les explicacions i participatius a la xerrada que pretenia apropar-los a la manera de fer i ser d’aquest mitjà.