Racons intercicle 1

Aquest curs hem continuat fent els racons intercicle. Hem passat unes estones ben engrescades i aprenent de valent amb els nostres companys de primer.

Durant aquest trimestre hem jugat i inventat històries amb els Bee-bots, hem tastat colors amb molta emoció, hem fet jocs d’expressió corporal i hem cuinat!

Cliqueu la imatge per veure més fotografies.

Educació viària

Cada any venen a l’escola (P5, 2n, 4t i 6è) els policies per a ensenyar-nos a ser cada cop més cívics. Aquest curs ens han visitat el Santi i el Marc.

Hem estat xerrant sobre la seguretat dins dels vehicles i les normes que cal seguir al carrer per a evitar accidents ja que: la nostra seguretat és el primer que cal tenir en compte.

Volem agrair al Santi i al Marc les seves explicacions i els seus ensenyaments.

NADAL

Les festes de Nadal sempre són dates per compartir en família i passar-ho GENIAL!

És per això que vam acabar el primer trimestre tots junts a l’aula de segon. Els alumnes de segon van recitar el poema “El tió” i cantar la cançó “El 25 de desembre” en directe a les famílies que van poder venir a compartir aquest moment amb nosaltres.

Aquí teniu els vídeos per reviure aquest moment.

i al tornar… vam passar un matí molt juganer amb algunes joguines que ens han regalat durant les vacances.

Cliqueu la imatge si voleu veure més fotografies

Grups interactius del primer trimestre

Durant el primer trimestre hem compartit moltes estones amb els familiars voluntaris. Estem molt agraïts de que ens acompanyeu i feu l’esforç de venir a passar una estona d’aprenentatge i diversió plegats.

Cliqueu la imatge per veure més fotografies

El meu COR

Aquest curs, una de les novetats que tenim, és que un cop a la setmana la Marta Mas ens fa educació emocional. Durant aquestes sessions aprenem a escoltar-nos per dins, a conèixe’ns a nosaltres mateixos i compartim moments on qui te més protagonisme és el nostre COR.

Per això l’hem dibuixat i hem explicat quines persones o animals l’ocupen.

Publicat dins de General | 1 comentari

Thermàlia: Safareig

El poble de Caldes de Montbui sempre aconsegueix sorprendre’ns. Quan sembla que ja sabem prou, de cop, ens trobem un munt d’informacions molt interessants! Gràcies a les visites a Thermàlia, cada any coneixem millor el nostre poble.

Aquest curs hem après el motiu pel qual tenim aquestes fonts tant calentes i especials a Caldes i com s’aprofitava i encara s’aprofita aquest regal que ens ha fet la Terra.

Cliqueu sobre la imatge si voleu veure més fotografies

Projecte OLI

Durant el primer trimestre vam fer un projecte conjunt amb els alumnes de primer per aprendre el procés de l’OLI d’oliva. Ha estat molt interessant i li hem tret molt suc.

En primer lloc vam anar a visitar les oliveres de la PLAÇA DE L’OLI. Va ser un matí per passejar, conèixer millor Caldes de Montbui i gaudir de les precioses oliveres que presideixen aquesta plaça. Vam fer uns dibuixos al natural d’allò més acurats i artístics. Observant fulla per fulla, cada oliva i les arrugues de l’escorça.

El dia 14 de novembre de 2017 vam anar d’excursió a CAN RIBAS. Vam agafar olives i les vam fer servir per dues coses diferents.

Per una banda ens van ensenyar la recepta per a poder-les menjar sense que tinguin gust amarg. I per altra banda ens van explicar i vam veure TOT el procés per a aconseguir OLI D’OLIVA VERGE EXTRA. Ens ho vam passar molt bé!

Cliqueu les imatges per veure més fotografies

Tardor

Com cada curs, celebrem la Castanyada amb danses,  fent els nostres panellets i engalanant l’escola amb colors de tardor.

Un any més hem aprofitat per fer els tallers de tardor conjuntament amb els companys i companyes de primer.

i, a la tarda…. a BALLAR i a menjar els PANELLETS!

Cliqueu les imatges per veure més fotografies

Ja hem arribat a SEGON

Doncs ja hi som, a la recta final de CICLE INICIAL.

Preparats per a escriure molt i aprendre moltes coses entre tots!

Clica la imatge per veure més moments d’aquest primer trimestre