ACOMIADEM EL CURS A L’ESPAI FONT

NOVETATS

RECOMANACIONS D’ESTIU CICLE MITJÀ/CICLE SUPERIOR

A la pestanya de C. Mitjà/C. Superior trobareu les activitats i deures d’estiu que us recomanem de fer. També hi teniu els enllaços per accedir directament a les pàgines d’internet on podeu practicar el que hem estudiat aquest curs.

Bon estiu i bona feina! :-P

ÚLTIMES NOVETATS DELS ALUMNES DE CI!!!

Abans de marxar de vacances no us oblideu de visitar les últimes activitats dels alumnes de primer:

- El gran dictat, Notícies fresques i El pot dels bons moments a l’apartat APRENEM de CI

El conte de titelles creat pels alumnes del grup 4 de lectura a l’apartat APRENEM -TOT LLEGINT… – EL TITELLA DE ROBA

Els nens i nenes de Cicle Mitjà es transformen en autèntics cavallers. No us perdeu la pàgina “Viu el Parc” a l’apartat “Sortides” de C. Mitjà.

NOU ENLLAÇ A L’APARTAT “JUGUEM I APRENEM”.

Per repassar mates, tenim “Matemàtiques: CI, CM, CS”. Hi ha activitats de numeració, operacions, problemes, etc.

Els cargols, els dracs i els dinosaures estem estudiant les plantes, fem experiments, plantem,… ho podeu veure a l’apartat Aprenem d’Educació Infantil.

Al taller de pares i mares estan fent sabons, mireu les fotos a dins de Festes i Activitats

La colla de 3r i 4t hem anat de Colònies a La Ruta de Ferro. Ja podeu veure les fotos a l’apartat de Sortides de C. Mitjà.

Els nois i noies de cicle inicial fem d’apicultors a Can Penosa. Visiteu l’apartat SORTIDES de CI

A l’APRENEM de Cicle Mitjà trobareu un enllaç molt interessant per saber-ho tot sobre les plantes i els animals del nostre entorn.

Visiteu l’apartat De Font en Font, hi trobareu les activitats que hem fet tots els cicles durant la setmana del Projecte Interdisciplinari.

PREMI EUROPEU DE PREVENCIÓ DE RESIDUS 2011

El treball fet per la nostra Escola durant aquesta setmana, ha merescut una Nominació al Premi Europeu de la Prevenció de Residus 2011.

L’Agència Catalana de Residus ha seleccionat l’Ajuntament de Barcelona, el Banc d’Aliments i la nostra Escola entre les 504 activitats realitzades per Institucions de tot Catalunya.

Aquest és el vídeo promocional d’aquestes activitats, on també hi sortim nosaltres.

EQUIP DE MESTRES 2011-2012

Aquest és l’equip de mestres d’aquest curs que dia a dia treballa al vostre costat per a l’educació de tots els nens i nenes.

Publicat dins de General | 2s comentaris

DIA EUROPEU DE LES LLENGÜES

DIA EUROPEU DE LES LLENGÜES. 26 de setembre.

A l’escola ho hem celebrat:

• Exposant al pati de l’escola: La paraula més bonica de la meva llengua (proposta somescola.cat). Activitat realitzada amb la col·laboració de les famílies de l’escola.
  • Activitat: Les llengües, tasta-les!  Taller de cuina.
  • Participació des de l’àrea d’anglès a la pàgina web oficial de la diada enviant postals.
  • També hem escoltat cançons en diferents idiomes durant les entrades i sortides de l’escola; per exemple “Coses de l’idioma” de la Trinca, “Hablemos el mismo idioma” de Gloria Estefan, cançó popular marroquina…

Per saber-ne més:

Publicat dins de General | Etiquetat com a | 1 comentari