INTENSAMENT

Una obra de teatre amb un objectiu clar: TOTS DE COLÒNIES!

Famílies i alumnes compartim els mateixos interessos i treballem colze a colze per fer-vos gaudir d’una experiència molt especial.

US HI ESPEREM!

NO T'HO PERDIS!

NO T’HO PERDIS!

SOM UN EQUIP!

SOM UN EQUIP!

SOM EMOCIONS!

SOM EMOCIONS!

SOM GRANS!

SOM GRANS!

SOM PARTICIPACIÓ!

SOM PARTICIPACIÓ!

SOM CICLE SUPERIOR!

SOM CICLE SUPERIOR!

Una activitat realitzada amb la col·laboració del teatre EL CENTRE.

 

PILOT CHROME-GOOGLE-ACER-CATCENTRAL

Aquest 3r trimestre a Cicle Superior estem portant a terme una prova pilot d’ús d’ordinadors CHROME a les aules. L’experiència ens permet treballar a 6è amb una proporció de maquinari 1/1 i a 5è 2/1.

A nivell organitzatiu a l’escola ens estem formant per incorporar eines 2.0 a la pràctica educativa.

Us volem compartir les primeres passes d’aquest projecte: ACCÉS A LES ACTIVITATS A LES AULES.

CONCURS TÍSNER EDICIÓ 2016

Aquest diumenge, 8 de maig en Miquel Puig de 6è i la seva família han assistit a l’ACTE D’ENTREGA DE PREMIS del Concurs Tísner. Els alumnes de Cicle Superior aquest curs escolar s’han endinsat en el món de les endevinalles. La participació en el concurs ha consistit en enviar un dels jocs d’endevinalles fets pels alumnes de 6è. En Miquel Puig ha recollit els diplomes de participació que repartirem a tots els alumnes.

 
Tísner BCN

LAURA, junts hem compartit bons moments

Aquest 2n trimestre hem comptat amb la Laura Ayala, alumna en pràctiques de la UVic. Els alumnes de 6è són els que n’hem gaudit més, però la seva tasca ha estat per tota l’escola.  Et trobarem a faltar perquè sempre estaves disposada a donar-nos un cop de mà. Si ens vols seguir ja saps que aquest és el nostre espai i qui sap si algun dia abans que s’acabi el curs encara ens pots venir a visitar! Clica aquí i recordaràs bell moments. 

 

LA FONTADA, recorregut matí 16/03/2016

Us presentem la nostra experiència de LA FONTADA, malgrat no vàrem poder fer la nostra activitat de la tarda a causa de la pluja va ser un dia diferent i vàrem recuperar una tradició del nostre passat.

– JUNTS ENS HO PASSEM BÉ! Properament us comunicarem la data de la nostra activitat FEM DE GUIES a la FONT DE L’ESPADALER.

Aquí ens teniu guadint de les activitats de LA FONTADA i fent camí tots junts.

 

PROJECTE INTERDISCIPLINARI: Setmana del 7 a l’11 de març

 

De font en font, aprenem de l’aigua.              

DIARI DEL NOSTRE PROJECTE INTERDISCIPLINARI, la setmana dia a dia.

7/3/2016

 A primera hora hem presentat el nostre projecte interdisciplinari i l’horari d’aquesta setmana.

ENS DOCUMENTEM: Els padrins de la font ens apropen la història local de Sant Quirze de Besora.

 Activitat: APUNTS DE LA XERRADA (esborrany + text)

 LLEGIM: Un Pla Lector a partir del llibres Les fonts d’Osona i el Lluçanès, un procés de cerca guiada d’informació.llibre fonts

Activitat Grup biblioteca:  núm 1/2/3 de la fitxa. Lectura de la contraportada en parelles. Apunts de la lectura de la contraportada. Lectura pàg 73 on hi trobarem la font de l’Espadaler.

 08/03/2016

 OBSERVEM: Hem dedicat el matí a obtenir dades de la font:

OBSERVACIÓ DIRECTA DE LA FONT:

FONTS D’INFORMACIÓ ORALS: els padrins

Sr. Víctor Bordas i Sr. Joaquim Bosch. Avui ens han parlat dels seus records a la font.

FEM DE GUIES: rutes turístiques a la font

VEGETACIÓ / LA RIERA DE CUSSONS / ENERGIA / HISTÒRIA I TRADICIONS / LA FONT / ELS HORTS / LES COMUNICACIONS I LA INDÚSTRIA.

 Activitat: apunts + lectura dels apunts a casa + organització de les parts del apunts + penso com puc ajudar al meu grup per preparar l’activitat FEM DE GUIES.

 08/03/2016

 EXPERIMENTEM AMB … EL Sr. Fortià Prat (farmacèutic)

Ens ha explicat quins paràmetres s’han d’analitzar per saber si l’aigua és bona per beure. Concretament, hem analitzat l’aigua de la Font de l’Espadaler.

Aquests paràmetres són: el pH, els minerals dissolts, el nivell de nitrats i l’existència de microorganismes.

 09/03/2016

 ESCRIVIM 6è: El nostre projecte d’expressió consisteix en una planificació que ens permetrà explicar els trets més importants de la font de l’Espadaler.

COMPONENTS:

Portada

Índex

LES ETIQUETES DEL TREBALL  (ho decidim amb la parella de treball)

Opinió personal

Bibliografia.

En aquesta sessió ens toca PLANIFICAR, OBRIR EL DOCUMENT AL DRIVE, COMPARTIR EL DOCUMENT AMB EL COMPANY/A DE TREBALL / INICIAR EL REDACTAT DELS APARTATS/

ATENCIÓ: Em cal estar molt ben organitzat/ada i treballar de gust amb la meva parella de treball.

1516 ESCRIVIM CS