Animals d´aigua a l’Anselm Clavé

Els nens i les nenes de la classe de segon estem treballant l’aigua com a projecte.
Una part del projecte ha consistit en estudiar alguns dels animals que viuen a l’aigua.
Per grups, vam escollir animals aquàtics per estudiar algunes de les seves característiques.
Vam decidir que havíem de trobar informació sobre: com són, què mengen, com es reprodueixen, com es comporten…
Entre altres opcions de cerca ha sorgit la visita a la biblioteca de la nostra escola.
Vam trobar el prestatge dels llibres sobre animals i vam fer una tria després de fullejar els llibres, gaudir de la lectura, mirar les il·lustracions i cercar aquells que eren més adients per a nosaltres.

Molt motivats i carregats de llibres de la biblioteca vam anar a la classe disposats a aprendre i compartir informació dels animals triats.
A partir de la lectura del llibres vam iniciar un procés de “mind mapping” per extreure i organitzar la informació de tots els punts seleccionats amb anterioritat, sobre cada animal.
Al final, cada grup hem explicat el nostre “mind map” a la resta de la classe.
Hem après, una mica més, a com repartir-nos les feines, ajudar-nos a buscar coses, escoltar i ser escoltats pels altres.

Aquest article s'ha publicat dins de Portada, Primària i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.