Emiliano Valdeolivas canta poesies

El divendres 2 de juny a la Biblioteca Escolar Ricardo Alcántara de l’Escola Montserrat van tenir la visita de l’Emiliano Valdeolivas. L’Emiliano és “el juglar del segle XXI” ha desenvolupat una important labor divulgativa en l’àmbit de la “Poesia Cantada”. Com a juglar contemporani, recorre Centres Educatius, Plaçes i Teatres, fomentant l’ interés per la lectura i la literatura en general, proposant una trobada poética-musical participativa. Des de fa vint anys es dedica a donar a conèixer als alumnes de CS, ESO i Batxillerat els poemes més significatius de la poesia castellana dels grans autors clàsics.

Va cantar als nois i noies de CS poemes de Quevedo, Fray Luis de León, Federico García Lorca, Gloria Fuertes entre d’altres. Previ a la seva visita aquests poemes van ser treballats tant a classe com a la biblioteca.

Els alumnes i mestres van gaudir moltíssim amb la seva actuació!!!

Aquest article s'ha publicat dins de Primària i etiquetat amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.