Ricardo Alcántara visita al CI

El dimecres 24 de maig el nostre padrí Ricardo Alcántara ha vingut a visitar als alumnes de 2n curs que com cada any s’havien llegit dos llibres molt especials: “Ui, quina por!!!” i “Els vestits de la Panxeta”.
La protagonista és una bruixa, “la Panxeta”, que haurà de demostrar que és una bruixa bona i guanyar-se l’estima dels nens i nenes de la seva escola.
En Ricardo ha explicat als alumnes una pila de coses interessants sobre l’ofici d’escriptor. I a més a més ha sortejat 4 llibres a la classe de 2n i 4 més a la de 1r, per què a ells també els ha visitat una estoneta!
I com sempre ens ha portat el seu darrer llibre, el llibre número 219, què passada!!!!! Es titula “Las pesadillas de Matías
Moltes gràcies de nou padrí!! T’estimem!!!

Aquest article s'ha publicat dins de Primària i etiquetat amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.