La Contacontes del Galí

Tots els divendres a l’escola Alexandre Galí realitzem una sessió de contar contes. Durant el curs han anat pasant diferents mestres explicant contes, quin més emocionant i divertit.

Els contes que triem van relacionats sempre amb el moment de l’any. Ara l’últim que hem fet i treballat ha estat la llegenda de Sant Jordi,  juntament amb l’obra de teatre que han realitzat els alumnes de cinquè de l’escola.

Des dels contes es poden treballar molts aspectes: el desenvolupament de la imaginació, el treball de l’atenció, la memorització i l’enriquiment del vocabulari, a part d’altres aspecte no menys importants com el desinhibir-se en cas de representació i l’enriquiment espiritual.

Els nens i nenes que van a escoltar els contes gaudeixen molt, a part d’aprendre. És una activitat totalment voluntària, va l’alumnat que hi vol. Tot i així cal felicitar-los, ja que són molts els que assisteixen cada setmana. Felicitats als lectors i lectores del Galí!

Aquest article s'ha publicat dins de Portada, Primària i etiquetat amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.